عمومیکسب و کار ایرانیان

فیلم هایی که باهاشون از ته دل می خندیم و حالمان را خوب می کنند

همانطور که در دنیای فیلم و سریال داستان هایی وجود دارد که باعث ایجاد حس ترس ، وحشت و … می شود فیلم هایی نیز وجود دارد که باعث حال خوب و خنده مخاطب می شود و میتواند موقع ناراحتی و افسردگی فرد به کمک او بیاید. در این پست سعی کردیم چند مورد از بهترین های آن را برای شما دوست داران فیلم و سریال معرفی کنیم.

  1. 1. تاکسی Taxi

از معروف ترین فیلم های فرانسوی که در قالب 5 قسمت منشر شد و می تواند ساعت ها شما را بخنداند. در فیلم تاکسی سامی ناصری ، فردریک دیفنتال ، ماریون کوتیار، برنارد فارسی ، اما سوجبرگ ، ادوار مونتوت به ایفای نقش پرداخته اند. داستان این فیلم درباره یک راننده تاکسی است که برا دستگیری تبهکاران با پلیس همکاری می کند که این همکاری با اتفاق های طنز و خنده داری همراه است.

  1. معجون زمان Les visiteurs

معجون زمان که نام اصلی آن به فرانسوی ملاقات کنندگان است اولین قسمت آن در تاریخ ۲۷ ژانویه ۱۹۹۳ به کارگردانی ژان مری پواره منتشر شد. این فیلم موقع پخش رتبه 1 باکس آفیس فرانسه بود و هنوز بعد از سال ها در رتبه پنجم پرفروش ترین فیلم های تاریخ فرانسه قرار دارد. از بازیگران فیلم معجون زمان می شود به کریستین کلاویه ، ژان رنو ، والری لمرسیر ، مری ان شزل و … اشاره کرد. در خلاصه فیلم آمده است که شوالیه ای از قرن دوازدهم همراه با خدمتکارش در زمان سفر می‌کنند و به اواخر قرن بیستم وارد شده و وارد دنیای مدرن می شوند.

  1. ماسک The Mask

فیلمی کمدی و فانتزی به کارگردانی چاک راسل که سکوی پرتاب جیم کری در سینما بود و باعث معروفیت زیاد او شد. این فیلم در تاریخ ۲۹ ژوئیه ۱۹۹۴ در آمریکا منتشر شد و توانست به فروش ۳۵۱٫۶ میلیون دلار دست پیدا کند. در این فیلم جیم کری، کامرون دیاز، پیتر ریجرت، ریچارد جنی، پیتر گرین، امی یاسبک، تیم بگلی، جولی فیشر و بن استاین به بازیگری پرداخته اند.

در خلاصه فیلم ماسک آمده است که استنلی ایپ کیس صندوق دار دست وپل چلفتی بانک، اتفاقی به ماسکی دست پیدا می کند که وقتی آن را به چهره می زند به شخصیتی پرتحرک و دیوانه و بسیار قوی با چهره ای سبز رنگ و کارتونی بدل می شود.

  1. تنها در خانه Home Alone

یکی از موفق ترین و پرسودترین فیلم های تاریخ هالیوود که توانست 26 برابر هزینه ساخت خود، در گیشه فروش داشته باشد. بازی درخشان مکالی کالکین در این فیلم باعث شد نامزد دریافت جایزه گولدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی شود و به جوان ترین شخصی تبدیل شود که توانسته است نامزد این جایزه شود.

داستان فیلم تنها در خانه درباره پسر بچه ای به نام کوین است که توسط پدر و مادرش تنبیه می شود تا در اتاق زیر شیروانی بخوابد، و او هم قبل از خواب آرزو می کند که اعضای خانواده اش ناپدید شوند. روز بعد خانواده او به سفر می روند و او را فراموش میکنند که با خود ببرند همین باعث شروع داستان و اتفاقات طنز می شود.

ما در این مقاله از سایت مرز فان به معرفی فیلم هایی که باهاشون از ته دل می خندیم پرداختیم. دیدن این فیلم‌ها با صحنه های خنده دار و کمدی حس خوبی را به شما منتقل می‌کند. به نظر شما کدامیک از این فیلم های معرفی شده، برایتان جذاب تر بوده است. نظر خود را زیر همین پست با ما به اشتراک بگذارید.