عمومی

تسهیل تجارت ملوانی در هرمزگان با ایجاد ساز و کارهای قانونی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مهدی دوستی یکشنبه شب در نشست تخصصی تجاری در مرز استان هرمزگان با حضور سردار سرتیپ احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: کنترل صادرات کالا. و تجارت کشورمان با کشورهای همسایه و سایر مقاصد صادراتی.

وی ادامه داد: به نگاه گسترده سردار گودرزی فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران و اولویت فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری در توسعه جزایر و مسائل اقتصادی بسیار امیدواریم. با این روحیه جهادی و انقلابی مشکلات استان هرمزگان را در این حوزه در مرز و نیروی دریایی حل کنید.

استاندار هرمزگان افزود: در حوزه تجارت دریانورد امیدواریم سازوکارهای قانونی و فرماندهی مرزبانی کمک بسیار خوبی در این راستا در استان هرمزگان و به عنوان یکی از قوانین جدید تدوین شده توسط مرزبانی باشد.

سردار سرتیپ پاسدار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار گفت: امروز 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا است لذا از خداوند متعال برای شهدای عزیز طلب رحمت می کنیم. ” به ویژه شهدای مرزبانی استان هرمزگان.

وی افزود: در این جلسه موضوعات و موضوعات مختلف مربوط به کارکرد ویژه مرز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد مسائل اقتصادی تسهیل شود و قطعا اقدامات لازم را در این زمینه انجام خواهیم داد.

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: بر اساس تدبیر دوستانه استاندار هرمزگان به مجموعه مرزبانی و دریانوردی هرمزگان دستور داده ایم تا امنیت، آسایش و آسایش را در ارتباط با فرا رسیدن ایام نوروز و افزایش سفرهای دریایی و تعطیلات ساحلی فراهم کند. حرکت مردم

سردار گودرزی تاکید کرد: استاندار هرمزگان به مسئولان ذیربط دستور داد تا با توجه به شرایط سخت جوی و رفاه مرزبانان در فصل تابستان زمین مورد نیاز برای ساخت و ساز در استان هرمزگان واقع در سواحل خلیج فارس اختصاص یابد. خانوادهی آنها. مجتمع های مسکونی مرزبانی در هرمزگان.

وی در ادامه با بیان اینکه وام 1401 شامل ساخت مجتمع های مسکونی برای مرزبانان ناجا بوده و نه تنها زمین بوده است، گفت: با مساعدت استاندار هرمزگان زمینی در استان برای رسیدگی به این موضوع اختصاص می یابد. مشکل پرسنل زحمتکش مرزی و نیروی دریایی.

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: در استان هرمزگان به دلیل مسائل امنیتی ایست و بازرسی وجود داشت که با همکاری استاندار هرمزگان کار تسهیل شد.

وی ادامه داد: با توجه به حضور بیشتر ملوانان در حوزه دریا و نیاز به این هماهنگی، این موضوع به صورت ویژه در مرز مطرح شد و با دستور و همکاری برخی مسائل در استان هرمزگان برطرف شد.استاندار هرمزگان. لذا عزت خود را نسبت به جزایر متعلق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزایش خواهیم داد و امنیت پایدار هر چه بیشتر در مرزهای استان هرمزگان برقرار خواهیم کرد.

سردار گودرزی با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای مرزبانی استان هرمزگان در شهرستان بندر کوهستک از اقدامات ویژه و حمایتی استاندار هرمزگان در این راستا تقدیر کرد.