حوادث

وزارت بهداشت اسامی پزشکان مجاز به تردد بین استانی را اعلام کند

فرمانده نیروهای انتظامی از وزارت بهداشت خواست با هماهنگی ستاد کل مبارزه با کرونا ، اسامی را به همراه شماره پلیس در اختیار پلیس قرار دهد در صورتی که براساس اقدامات پزشک یا پرسنل پزشکی باشد.

به گزارش ایران تودیوی افزود: در مراسم گرامیداشت روز پزشک ، سردار حسین اشتری به نقش نیروهای پلیس در کشور همزمان با شیوع ویروس کرونا اشاره کرد. “

وی گفت: “ما یاد همه شهدا و خانواده های محترم کشته شده را گرامی می داریم. در این زمینه ، یا برخی بر اثر بیماری عروق کرونا قلب جان باختند ، تسلیت می گویم.”

فرمانده ناجا در توضیح اقدامات ناجا علیه کورجا گفت: حداکثر نفوذ نیروهای پلیس به منطقه علیه کرونا بسیار م effectiveثر بود ، بنابراین اقدامات بزرگ و مولد پلیس مورد تقدیر مردم و مسئولان قرار گرفت.

وی با اشاره به تلاش پلیس در این زمینه گفت: از همه فرماندهان ، افسران ، افسران ، نیروهای خدماتی و سربازان وظیفه که این روزها در اجرای ماموریت های مختلف ایثارگرانه نقش داشته اند قدردانی می کنم.

فرمانده نیروی انتظامی در مورد اجرای تصویب محدودیت ها یا ممنوعیت های تردد ستاد کل کرونا در کشور ، گفت: بود.

وی افزود: پلیس برای اجرای ممنوعیت تردد از تأیید ستاد ملی کرونا استفاده می کند و در واقع اعمال این تأییدها قطعاً انتقال زنجیره کرونا را کاهش می دهد.

سردار اشتری با قدردانی بسیار از همکاری مردم با پلیس ، گفت: ضمن قدردانی از زحمات همه همکارانم ، از مردم عزیزم نیز بخاطر همکاری آنها با پلیس تشکر می کنم. اگر بخواهیم منصف باشیم ، می بینیم افرادی در پلیس با فرزندان خود همکاری می کنند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود در مورد اعمال ممنوعیت حمل و نقل بین استانی ، بر اساس تصمیم اخیر ستاد ملی مبارزه با کرونا ، گفت: “از 15 آگوست تا مهلت اعلام) معتبر نیست.”

فرمانده نیروهای انتظامی گفت: از وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی می خواهیم در صورتی که براساس تردد پرسنل پزشکی یا پرسنل پزشکی ، نام و شماره پلاک را با هماهنگی ستاد ملی کرونا در اختیار پلیس قرار دهد. کار این گروه عزیز نباید به تأخیر بیفتد.

وی افزود: در هر صورت ، در صورت عدم مجوز ، همکاران من وظایف خود را انجام می دهند و در واقع مجری مصوبات ستاد ملی علیه کرونا هستند.

فرمانده ناجا تاکید کرد که اگر وزارت بهداشت در مورد حمل و نقل بین استانی تصمیم بگیرد ، باید بخشی از جامعه پزشکی یا هر فردی که توسط ستاد ملی کرونا تشخیص داده می شود ، لیستی از افراد در اختیار پلیس قرار دهد.

به گفته سردار اشتری ، پلیس تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا است و در هر صورت با هماهنگی وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا در خدمت بستگان هستیم. تا جامعه پزشکی یا بخشی از کادر پزشکی سفر کنند و لیست را به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام