فرهنگ و هنر

اعلام زمان پرداخت معوقات جانبازان مشمول ماده ۳۸

اعلام زمان بازپرداخت بدهی ایثارگران مشمول ماده 38

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز یکشنبه 23 خرداد در دیدار صمیمانه با تعدادی از جانبازان موضوع بازپرداخت بدهی ایثارگران مشمول ماده 38 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را تشریح کرد.

به گزارش ایران تودی ، مهندس سعید اوحدی در یک جلسه 90 دقیقه ای وضعیت بودجه ایثارگران را در قانون بودجه 1400 ، اقدامات و حمایت های دولت بویژه سازمان برنامه و بودجه و حمایت مجلس یازدهم از مجلس تشریح کرد. بنیاد شهید و امور ایثارگران.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در میان این جانبازان اعلام کرد که در رابطه با به تعویق انداختن ماده 38 احکام جانبازان ممتاز باید توسط ستاد کل نیروهای مسلح صادر شود که این احکام در اختیار ایثارگران و امور ایثارگران قرار گرفت. پایه. هفته گذشته توسط ستاد کل نیروهای مسلح.
رئیس بنیاد امور ایثارگران و ایثارگران با اشاره به لزوم تدوین و تلفیق این احکام و دامنه آنها تأکید کرد: تاخیر در ماده 38 تا پایان مردادماه به عزیزان موضوع این ماده پرداخت می شود. .
در طی این جلسه صمیمی ، جانبازان س questionsالاتی را در رابطه با بند 7 (ز) ماده 1400 قانون بودجه ، بخشی از موضوع بحث جابجایی اتومبیل در ساختمانهای مسكونی و ماده 21 قانون خدمات به ایثارگران مطرح كردند. به عنوان یک حق پرستاری توضیحات و جوابهای لازم را به نزدیکان می داد.
صبح امروز تعدادی از جانبازان ارزشمند مشمول ماده 38 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در محل مقر بنیاد شهید و امور ایثارگران گرد هم آمدند تا نحوه پرداخت بدهی خود را بیاموزند و آنها خواستار دیدار با رئیس شهدا شدند. و بنیاد امور ایثارگران. و به محض اطلاع از پایان کنفرانس ملی بزرگداشت دختران شهید و ایثارگر ، با عزیزان خود دیدار و گفتگو کرد.
جانبازانی که در این نشست حضور داشتند با ابراز عشق و سپاس از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ، حمایت و پشتیبانی از سیاست ها و رویکردهای جهادی بنیاد شهید و امور ایثارگران را اعلام کردند.
انتهای پیام