عمومیکسب و کار ایرانیان

پرده کاران به مدیرین مهیار عباسی بهترین فروشگاه پارچه

دوخت پرده

یکی از عناصر تاثیر گذار در دکوراسیون یک فضا، پرده می باشد که دارای انواع متعددی است. انتخاب درست پرده سبب می شود که ضمن حفظ حریم داخلی فضا، میزان تابش نور آفتاب به داخل خانه نیز تنظیم شود. زمانی پرده ها در زیبایی خانه تاثیر خود را خواهند گذاشت که توسط خیاطان ماهر دوخته شده باشند. از خدمات ارائه شده در پرده کاران، خدمات مرتبط با است که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم :

  • طراحی اولیه بر اساس سلیقه مشتری (در سبک های مدرن و کلاسیک) و دوخت پرده متناسب با فضایی که برای در نظر گرفته اید.
  • دوخت انواع پرده شامل حریر، پارچه ای، توری و …
  • دوخت پرده در مدل های مختلف ساده، پیله دار، والان پرده و …
  • دوخت و نصب انواع پرده لوردراپه، کرکره ای، شید، زبرا و …

در صورتی که قصد دوخت پرده را دارید، لازم است به برخی نکات مهم توجه کنید تا پس از دوخت پرده خود، از نتیجه کار رضایت داشته باشید:

  • سعی کنید رنگ و مدل پرده را متناسب با دکوراسیون خانه انتخاب کنید.
  • برای سفارش دوخت پرده حتما قواعد اندازه گیری پرده پنجره پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب و … را رعایت کنید. بهتر است این کار را به کارشناسان پرده کاران بسپارید، چراکه اندازه گیری پرده وابسته به عوامل مختلفی مانند نوع پرده، نصب پرده در قاب پنجره، نصب پرده بیرون از قاب پنجره و … می باشد.
  • برای پرده های پنجره پذیرایی از روش اندازه گیری بیرون از قاب استفاده می شود و برای دوخت پرده های زبرا، کرکره ای، لوردراپه و … اندازه گیری پرده در درون کاربرد دارد.

اغلب افراد در بازه های زمانی مشخصی در سال اقدام به تعویض و یا شستن پرده های خانه خود می کنند اما از مشکلاتی که با آن مواجه هستند، می باشد. باز کردن پرده، شستشو و نصب مجدد آن کاری تخصصی است؛ چراکه در صورتی که به درستی انجام نشود، به پرده آسیب وارد می شود و از سویی دیگر زیبایی قبل را نخواهد داشت.

در صورتی که مایل هستید جا به جایی پرده خود را در بهترین حالت ممکن انجام دهید، به طوری که پس از نصب مجدد همانند روز اول زیبا به نظر برسد، لازم است از نصابان پرده کاران کمک بگیرید.

نصاب هایی که در پرده کاران مشغول به فعالیت هستند، مسلط به انواع مدل های شل، ریزشی، صخره ای، پنل، شال پانچ و تمامی مدل های مدرن و کلاسیک روز هستند و جا به جایی پرده شما را در کمترین زمان ممکن و بدون مشکل انجام می دهند.

پرده ها دارای انواع مختلفی هستند که نصب هر یک به شیوه های متفاوتی انجام می شود.

1-نصب پرده های افقی :

پرده های افقی به واسطه نصب داکت بر روی سقف، قابل نصب هستند.

2-نصب پرده های عمودی :

پرده های عمودی دارای ریل و یا چوب پرده می باشند و هم بر روی دیوار و هم بر روی سقف قابل اجرا هستند که متناسب با سلیقه مشتری انجام می گردد.

3-پرده های برقی :

این پرده ها نیارمند تجهیزات مورد نیاز، سیم کشی، داکت کشی و … هستند.

برای نصب پرده به غیر از پرده ای که سفارش داده اید و دوخته شده است، به تجهیزات دیگری نیز نیاز می باشد.

در ادامه به مهم ترین تجهیزات مورد نیاز برای نصب پرده اشاره کرده ایم:

  • چوب پرده
  • میل پرده
  • ریل پرده
  • پرده جمع کن
  • گیره نگه دارنده
  • کتیبه
  • مته برقی
  • رولپلاک
  • پیچ
  • و…

درباره پرده کاران در زمینه نصب پرده باید بگوییم که ابتدا نصاب پرده، متناسب با سلیقه کارفرما، محل نصب میله پرده بر روی دیوار و یا سقف را مشخص می کند. سپس اقدام به تعیین محل بست ها نموده و آن ها را با دریل سوراخ می کند. رولپلاک ها در سوراخ ها قرار می گیرند و در نهایت چوب پرده در جای خود نصب می شود. پس از اجرای چوب پرده نصاب پرده را نیز نصب می کند.

برای اینکه زیبایی پرده ای که نصب می کنید دو چندان شود، می توانید اقدام به نصب کتیبه نیز نمایید و همینطور برای تزئین پرده از مدال استفاده کنید و یا از گل میخ ها و شرابه برای جمع کردن پرده استفاده نمایید.

تعمیر پرده

تعمیر پرده از دیگر خدمات پرده کاران است؛ با توجه به افزایش هزینه خرید پرده های جدید، بسیاری از افراد ترجیح می دهند که اقدام به های خود نمایند که به مراتب هزینه های کمتری دارد.

شما عزیزان می توانید در صورتی که هر کدام از انواع پرده شامل پارچه ای، کرکره ای فلزی، چوبی، لوردراپه، زبرا و … دچار مشکل شد، از طریق پرده کاران اقدام به تعمیر آن نمایید و طی مدت زمان کوتاهی پرده خود را با کیفیت روزهای اولی که آن را خریداری کرده بودید، دریافت کنید. درباره پرده کاران باید اشاره کنیم که در این مجموعه تعمیرات پرده های اداری، کرکره ای، زبرا، شید و … پذیرفته می شود.

  • پرده های اداری غالبا به صورت عمودی هستند که در طول روز چندین بار باز و بسته می شوند، به همین دلیل ممکن است در مدت کوتاهی نیازمند تعمیر باشند. تعمیر پرده های اداری در صورتی که سوارخ گشته و یا حرکت ریل ها دچار مشکل شده باشد، امکان پذیر می باشد.
  • تعمیر پرده کرکره ای در صورت بسته نشدن کرکره ها، زنگ زدگی ریل ها، مشکل داشتن میله پرده، قفل شدن زنجیرها و در پرده کاران انجام می گردد.
  • تعمیر پرده زبرا و شید در صورت خراب شدن قطعات موجود در ساخت پرده، ضربه خوردن و یا افتادن پرده، تعویض محفظه آلومینیومی، پیچ خوردگی در معرض نور خورشید وامکان پذیر است.

خشکشویی پرده

خدمات شستشوی انواع پرده زبرا، شید، سلطنتی و … نیز توسط مجموعه پرده کاران انجام می گیرد. از آنجایی که پارچه استفاده شده در پرده ها از جنس های خاص و بعضا گران قیمتی هستند، شستشوی آنها نیازمند تجربه و استفاده از شوینده های مخصوص می باشد که تنها از عهده متخصصین این امر بر می آید.
مجموعه پرده کاران با استفاده از بهترین موادشوینده و کادری مجرب این تضمین را می دهد که  خدمات های شما را در کمترین زمان و بدون کوچکترین آسیب به بافت پارچه شسته و در اختیار شما مقدمه ای از بیوگرافی علی عباسی کماسائی ملقب به مهیار عباسی

علی عباسی کماسائی ملقب به مهیار عباسی متولد ۵ اردیبهشت سال ۱۳۶۷در محله دروس شمیران،متاهل و دارای مدرک دکترا می باشد. وی هم اکنون مدیریت مجموعه را بر عهده دارد.

دکتر مهیار عباسی دارای مدرک لیسانس فناوری اطلاعات، فوق لیسانس کسب و کار الکترونیک و همچنین دکتری در رشته ی مدیریت فناوری اطلاعات از دانشگاه آزاد تهران شمال است. وی بعد از فراغت از تحصیل نیز دنباله روی حرفه ی خانوادگی خود یعنی حوزه دوخت و بوده است.

زندگی شخصی علی عباسی کماسائی ملقب به مهیار عباسی

وی از 12 سالگی همزمان با تحصیل به کار در کنار پدر که نیم قرن سابقه در این حرفه دارد؛ نیز مشغول بوده و در زمینه انواع پرده های خانگی،اداری، هتل ها و … فعالیت میکرده است.

تاسیس پرده کاران

مجموعه پرده کاران از سال 1345 با مدیریت آقای رضا عباسی (پدر مهیار عباسی) با 27 نفر پرسنل کار خود را آغاز نمود تا کنون که حدود نیم قرن از آغاز فعالیت آن میگذرد در رمینه انواع پرده های منزل، اداری،زبرا و… فعالیت و تخصص داشته است.

هم اکنون پرده کاران با 3 شعبه فعال در تهران در مناطق اقدسیه و فرمانیه مشغول خدمت رسانی در حوزه نصب، ، و میباشد.

مجموعه ی آقای عباسی تبحر خاصی در زمینه اجرای مدل های خاص پرده بخصوص پرده های برقی مربوط به خانه های هوشمند را دارد. تخصصی که کمتر مجموعه ای در کشور توانایی انجام آن را دارد و این پرده کاران و مهیار عباسی را از سایر رقبا متمایز کرده است.

تنها کافیست شما ایده ای که در ذهن دارید را به ایشان انتقال دهید تا آقای عباسی آن را با تجربیات خود تلفیق کرده و بهترین پیشنهاد را در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون محیط مدنظر شما (منزل،محل کار، رستوران،آتلیه، تالار تشریفات و…) به شما ارائه دهد.

علی عباسی کماسائی ملقب به مهیار عباسی در شبکه های اجتماعی

در سال های اخیر با توجه به رفتن جامعه به سوی فضای مجازی و استفاده گستره آنها از شبکه های اجتماعی، از آنجایی که نیاز مردم به داشتن پایگاهی مطمئن جهت جستجو و دریافت خدمات با کیفیت در زمینه دکوراسیون داخلی کاملا احساس میشد، جناب عباسی بر آن شدند تا فعالیت خود در این فضا را پر رنگ تر نمایند. به همین منظور علاوه بر پیج اینستاگرام که قبلا موجود بود، تصمیم به ایجاد وبسایت پرده کاران گرفتند.

پیج اینستاگرام آقای عباسی به آدرس از سالهای اولیه ورود اپلیکیشن اینستاگرام به ایران، راه‌اندازی شده و مجموعه ی جامعی از فعالیت ها و کارهای انجام شده توسط ایشان و مجموعه پرده کاران می باشد. شما میتوانید با مراجعه به پیج مهیار عباسی نمونه کارهای اجرا شده توسط ایشان را به راحتی در آن مشاهده نمایید.

وبسایت پرده کاران

وبسایت مجموعه پرده کاران نیز از خرداد 1401 راه‌اندازی شده و در جهت دسترسی آسان تر عموم مردم به  انواع خدمات مربوط به پرده و لوازم جانبی آن، فعالیت مینماید. همچنین عکس و ویدئوهای کارهای انجام شده توسط این مجموعه نیز در این سایت قابل دسترس است.

شما میتوانید با مراجعه به قسمت ، عکس پروژه های اجرا شده را بطور دقیق و با جزئیات مشاهده کرده ، در صورت نیاز مشاوره رایگان دریافت و سفارش خود را ثبت نمایید.

از آنجایی که تحصیلات جناب عباسی در زمینه فناوری اطلاعات است همیشه سعی بر این داشته که از تخصص خود در حرفه اش نیز بهره برده و کسب و کار خود را به سمت تجارت الکترونیک ببرد. از همین رو در زمینه تجهیز و راه‌اندازی خانه های هوشمند دارای سبک و تخصص ویژه ای است و جزو اولین نفراتی می باشد که پرده های هوشمند را وارد ایران نموده و کار نصب و راه‌اندازی آن را انجام میدهد.

حوزه علاقه مندی مهیار عباسی

علاقه جناب مهیار عباسی به شغل خود فوق‌العاده است به‌طوری که در آن هیچ گونه برون سپاری انجام نمیدهند و تمام امور مربوط به پرده و دکوراسیون
از واردات پارچه تا پخش آن به همکاران و فروش به مشتری های خانگی و همین طور ، نصب و اجرای انواع پرده تماما توسط خود ایشان انجام میگیرد.

مهیار عباسی درحال حاضر مدیریت مجموعه پرده کاران را عهده دار است و سعی بر کشوری کردن خدمات خود دارد. به نحوی که مجموعه پرده کاران به سراسر کشور خدمات پرده را ارائه دهد.

قرار دهد.
همچنین خدمات باز کردن و نصب مجدد پرده بعد از خشکشویی پرده نیز، توسط مجموعه پرده کاران انجام می گیرد.