حوادث

تقدیر وزیر دفاع از دست اندرکاران افزایش حقوق سربازان وظیفه

“یکی از اقدامات ارزشمندی که در سال جدید و آوریل انجام شده افزایش پرداخت حقوق بازنشستگان ایثارگران صندوق ایثارگران است. تقریباً 125٪ افزایش یافته و توسط صندوق ایثارگران وزارت دفاع پرداخت می شود” او گفت.

به گزارش ایران تودی ، امیر سرتیپ خاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به افزایش حقوق سربازان وظیفه در سال جدید و اجرای قانون خدمات کشوری گفت: متوسط ​​حقوق سربازان از 440 هزار به 1.5 میلیون نفر افزایش یافت تومان

وی خاطرنشان کرد: طبق این قانون حداقل دستمزد کارگران وظیفه در مناطق عادی یک میلیون و 50 هزار تومان و در مناطق عملیاتی حداکثر 4 میلیون تومان خواهد بود.

وزیر دفاع افزود: با تهیه منابع تأیید شده برای اردوگاه آموزشی سربازان ، می توان آموزش و تجربیات عملی را برای آموزش در زمینه های مختلف در طول خدمت سربازی ارائه داد.

سرتیپ امیر خاتمی گفت: اقدام ارزشمند دیگری که در سال جدید و در ماه آوریل انجام شد ، افزایش 125 درصدی معیشت بازنشستگی صندوق جانبازان و افزایش دو برابری جانبازان است. صندوق وزارت دفاع.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار داشت: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی در قانون بودجه سال 1400 ، خدمات و مزایای بنیاد شهید و امور ایثارگران به صندوق منتقل و تحت پوشش قرار گرفت.

سرلشکر امیر خاتمی از تلاش دولت و مجلس در اولویت قرار دادن معاش سربازان و صندوق جانبازان و همچنین سازمان برنامه و بودجه و سازمان هدفمندی یارانه ها و پشتیبانی نیروهای مسلح قدردانی می کند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خاتمه گفت: “امیدواریم که با کاربرد کامل و توزیع پایدار منابع مصوب در قانون بودجه 1400 ، خدمات مناسب به جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس ارائه شود. سربازان حامی امنیت کشور و صلاحیت. “مصوب برای افزایش حقوق و دستمزد منابع و سایر خدماتی که باید به روشی پایدار و بهینه ارائه شوند.

انتهای پیام