فرهنگ و هنر

عذرخواهی «جوکر» از جامعه کم‌توانان جسمی

سازندگان برنامه «جوکر» با عذرخواهی از کسانی که ممکن است صحنه ای از این برنامه حواسشان پرت شده باشد، اعلام کردند که آخرین نسخه تغییر کرده و صحنه حذف شده و دوباره روی پلتفرم ناشر بارگذاری شده است. .

به گزارش ایران تودی، جوکر با انتشار مطلبی در رابطه با روابط عمومی و ارسال آن به رسانه ها، ضمن تشریح آخرین قسمت، از جامعه معلول جسمی و هرکسی که از دیدن این صحنه ها خسته شده است، عذرخواهی کرد.

در متن این مقاله آمده است: «بینندگان عزیز جوکر!


دو بازیگر جوکر که در یکی از موقعیت‌های قسمت چهارم فینال بداهه‌پردازی کردند، ناگهان تصمیم گرفتند در عنوان و نقشی که به آن‌ها محول شده، تیمی متناقض را بازی کنند و شرایطی را ایجاد کنند که در آن شرکت‌کنندگان و تماشاگران بخندند.همه می‌دانیم. که تضاد، تناقض، اغراق ابزار کمدی هستند.


واضح است که در آن شرایط تماشاگران و تماشاگران به این جنجال خندیدند. پیانیستی به نام بتهوون از قضا ابزار (دست) نواختن پیانو را ندارد.


به ذهن او و هیچ یک از رفقا یا بنیانگذارانش خطور نکرده بود که همانطور که بسیاری از حضار گمان نمی کردند، با احترام به سخنان و توصیه های تعدادی از کارشناسان این حوزه، قصد توهین به معلولان عزیز را نداشته باشد. زمینه معلولیت .، نسخه خروجی بلافاصله بررسی و بازنگری شد.

برخی از کارشناسان حوزه معلولیت به شدت با این موضوع که این موقعیت کمدی توهین به افراد دارای معلولیت است مخالفند، اما تعدادی دیگر از کارشناسان این حوزه معتقدند که این صحنه کمدی می تواند تاثیر روانی منفی بر افراد دارای معلولیت داشته باشد. شرایط فیزیکی.

در این 6 ماه با جوکر، مفتخریم که معلولان عزیزمان نیز تماشاگر جوکر شده اند و در این مدت با جوکر مهربان و مهربان شده اند و می توانیم لبخند را بر لبانشان بیاوریم. . این افتخار و شادی آنقدر برای ما ارزشمند است که اگر این لحظه و موقعیت طنز و طنز، ناگزیر بخواهد به یک معلول آسیب برساند، برای ما مطلوب نیست.»

انتهای پیام/