فرهنگ و هنر

شبکه نسیم ممنوعیتی برای پخش اسم وریا غفوری نداشت

روابط عمومی شبکه نسیم پس از حذف نام وریا غفوری فوتبالیست کشورمان از برنامه خندوانه اعلام کرد: «هیچ محدودیت و ممنوعیتی برای پخش نام افراد خاصی در این شبکه وجود ندارد. ”

به گزارش «ایران تودی»، شامگاه پنجشنبه – 3 تیرماه در برنامه خندوانه پس از اتفاقاتی که در خصوص پخش این فیلم رخ داد، نام کاپیتان سابق تیم استقلال حذف شد. فضای مجازی و برخی نیز این اجرا را با تصمیم صداوسیم مرتبط کردند.نسیم شبکه نسیم در بیانیه ای اعلام کرد که این رویکرد مبتنی بر «سلیقه و نظر گروه سازنده برنامه» بوده است.

در این اطلاعیه که از سوی روابط عمومی این شبکه به ایران تودی ارسال شده، آمده است:

«در پی پخش مسابقه «گاتی بازی» از برنامه «خندوانه» عصر دیروز پنجشنبه 2 تیرماه به اطلاع بینندگان ارزشمند و فهیم شبکه نسیم می رساند این شبکه هیچ محدودیت و ممنوعیتی برای پخش ندارد. سلیقه و نظر گروه سازنده برنامه پذیرفته شده که اسامی افراد خاصی را فاش می کند، خنده دار است و ربطی به سیاست های شبکه سیما و نسیم ندارد.

در این زمینه بخوانید:

عذرخواهی رامبد جوان و محمد بحرانی از وریا غفوری

بر اساس این گزارش، رامبد جوان پیشتر با انتشار ویدئویی در فضای مجازی این تصمیم را گرفته و ضمن عذرخواهی از وریا غفوری در بخشی از سخنان خود گفته بود: «وقتی کامران تفتی نام وریا عزیز را نوشت، همان موقع بود. مشکوک بودم که اگر پخش مشکلی پیش بیاید و اجازه پخش داده نشود، امتیاز بازی ما به خطر می افتد و این روی خود مسابقه تأثیر می گذارد. بنابراین پس از مشورت با شرکت کنندگان و گروه تولید به این نتیجه رسیدیم که حداقل برای جلوگیری از بروز مشکل در مسابقه، نام واریا عزیز محترم را حذف و نام دیگری بنویسیم.

همچنین محمد بحرانی صداپیشه «جناب خان» در مطلبی به طور جداگانه از این بازیکن و هوادارانش عذرخواهی کرد و در بخشی از آن تاکید کرد: «…در صحنه فیلمبرداری قسمت سریال حضور نداشتم. همخوانی داشتن. برنامه شبانه و اگر شرکت می کردم واکنش نشان می دادم…»

انتهای پیام