حوادث

درخواست ستاد کرونا از مردم برای پرهیز از سفر در تعطیلات پیش‌رو

در بیانیه ای ، ستاد ملی کورونا با همکاری کارمندان بهداشت و پزشکی در مبارزه با کرونا از اکثریت افراد کمترین ترافیک در شهرها و معابر تشکر کرد و از اقلیت های بی توجه درباره آن سؤال کرد. برای مبارزه با کورونا به تعداد زیادی از ایرانیان بپیوندید و از دستورالعمل پزشکان و پرستاران وزارت بهداشت پیروی کنید ، کرونا را آلوده نکنید و با پیروی از تمام دستورالعمل ها به دیگران آلوده نشوید.

زبان ها:

در این بیانیه آمده است: “از آنجا که ما از جمهوری اسلامی ایران بخاطر پشتیبانی خود در انجام کلیه دستورالعمل های داده شده توسط ستاد ملی کرونا برای جلوگیری از شیوع ویروس Quid 19 ، تشکر می کنیم ، با توجه به اعتصابات بعدی و فرصت های سفر برای برخی از هموطنان ، بار دیگر نکته های زیر تأکید می شود.”

1- طبق آخرین توصیه های سازمان بهداشت جهانی ، فاصله اجتماعی موثرترین راه برای جلوگیری از بیماری عروق بیماری کرونا قلب با ماندن در خانه ، استفاده از حداقل حرکت و ماسک در شهر و جاده ها است.
2- مطالعه ای که توسط کارشناسان اپیدمیولوژیک وزارت بهداشت طی شش ماه گذشته انجام شده ، تأیید می کند که میزان عفونت و مرگ و میر ناشی از تاج ارتباط مستقیم با پیاده روی در سراسر کشور دارد و بنابراین به معنای پذیرش خطر ابتلا به عفونت در طول سفر است. هموطنان ما را به ویروس Quid 19 آلوده نکنید.
4- کاهش ضایعات بیماری کرونا تنها با کنترل ویروس و در عین حال کمک به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی برای مراقبت از سالمندان و افراد مبتلا به بیماری های عمده امکان پذیر است.
5 – با توجه به ماهیت ناشناخته و تغییرات غیر منتظره ویروس Quid 19 و واکنش ویروس به بدن انسان ، کارشناسان هشدار می دهند که توجه بیشتری داشته باشند و به شدت دستورالعمل های وزارت بهداشت را در زمینه پیشگیری از بیماری عروق بیماری کرونا قلب رعایت کنند.
6- سرانجام ضمن تشکر از اکثر مردم عزیز ما که کمترین میزان رفت و آمد در شهرها و جاده ها را دارند ، با همکاری کارمندان بهداشت و پزشکی در مبارزه با تاج ، انتظار دارد که اقلیت بی دقتی با تعداد زیادی ایرانی همراه باشد. “به مبارزه با کورونا بپیوندید و طبق دستورالعمل پزشکان و پرستاران وزارت بهداشت ، کرونا را آلوده نکنید و با پیروی از تمام دستورالعمل ها ، دیگران را آلوده نکنید.”