استان ها

تاکید بر پرهیز از عادی انگاری در ایام تعطیلات نوروزی

ایران تودی/ گیلان استاندار گیلان با اشاره به کاهش بستری‌ها و فوتی‌ها در استان، تاکید کرد: با توجه به حضور مسافران در تعطیلات نوروزی، علی‌رغم بهبود وضعیت کنونی، باید اقدامات بهداشتی همچنان رعایت شود و از عادی‌شدن پرهیز شود.

استاندار گیلان با قدردانی از عملکرد دولت سیزدهم در مهار ویروس کرونا و تقدیر از مشارکت و همدلی مردم و عوامل اجرایی در مبارزه با کووید 19 در استان گفت: پرهیز کنید.

اسدالله عباسی امروز در آخرین جلسه ستاد استانی کرونا در سال 1400 اظهار داشت: عملکرد دولت سیزدهم در مدیریت و کنترل تاج به دلیل افزایش تعداد واکسیناسیون ها و رعایت شئونات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی درخشان بود.

وی افزود: تمامی دست اندرکاران مبارزه و حفاظت از ویروس کرونا اعم از کادر بهداشتی و درمانی، ادارات امدادی، بسیجیان، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی، رسانه ها به ویژه صدا و سیما، خیرین و آحاد جامعه. با تلخی ناشی از شیوع این بیماری، دو سال گذشته لحظات خوبی را رقم زدند که جای تمجید فراوان دارد.

رئیس ستاد مبارزه با کرونا استان گیلان ادامه داد: در زمان برگزاری اجلاس تاج و تخت و توسعه مشکلات معیشتی، مردم خیر و بسیجیان در طرح بزرگداشت سردار شهید حاج، برای کاهش آلام همنوعان خود تلاش کردند. قاسم سلیمانی که در منویات مقام معظم رهبری بود.»

نماینده عالی دولت گیلان به کاهش میزان بستری و فوت در استان اشاره کرد و تاکید کرد: علیرغم بهبود وضعیت کنونی، باید اقدامات بهداشتی همچنان رعایت شود و با توجه به حضور مسافران از عادی سازی جلوگیری شود. در عید نوروز در تعطیلات

وی با اشاره به اینکه تاج باید جدی گرفته شود و تمهیدات لازم در دستور کار قرار گیرد، گفت: با توجه به اینکه مراکز واکسیناسیون برای پر کردن فضا مناسب است، کارشناسان باید مردم را به تزریق نوبت سوم واکسن تشویق کنند. . آماده شدن برای هر موقعیتی.”

استاندار گیلان با اشاره به اینکه در آستانه تعطیلات نوروزی تاکنون شاهد افزایش 40 درصدی تردد خودروها به گیلان نسبت به مدت مشابه سال 1398 بوده ایم، تاکید کرد: تیم های بهداشت همچنان آماده پاسخگویی سریع به مشکلات هستند.

عباسی با بیان اینکه گشت‌های سراسری نوروزی فعال هستند، تصریح کرد: مدیران هتل‌ها، اقامتگاه‌ها و رستوران‌ها دریافت کد QR مناسب را جدی بگیرند.

وی گفت: باید برنامه‌ها و مطالعات راهبردی برای محافظت از جامعه در برابر کروناویروس ۱۴۰۱ تدوین شود.

وی گفت: در طول اپیدمی کرونا شاهد کاهش شدید و جبران ناپذیری در روند آموزشی در مدارس و دانشگاه ها بودیم. آن را شخصا و با حرکت مضاعف نگه دارید.

استاندار گیلان یادآور شد: افت تحصیلی دانش آموزان باید به صورت کمی، سرعتی و کیفی جبران شود.

عباسی از تخصیص مناسب اعتبارات برای سفر رئیس جمهور و همچنین هزینه کرد گیلان خبر داد و گفت: مسئولان باید عزم انقلابی و جهادی با مردم داشته باشند تا مردم بتوانند در سال آینده توسعه پیدا کنند و شکوفا شوند و مشکل دو سال است. با تاج.” گلدهی را بیشتر از قبل مشاهده کنید.

وی تصریح کرد: عزم دکتر آیت الله رئیسی و دست اندرکاران دولت سیزدهم بر اساس اراده مردم انقلابی چه در کشور و چه در استان گیلان از نظر عزت مردم و برای مردم بسیار جدی است. مردم و مطالبات آنها

انتهای پیام/