حوادث

جزییات حریق در لاله‌زار/ نجات ۶ نفر از میان آتش

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ، آخرین وضعیت آتش سوزی در خیابان لاله زار را تشریح کرد.

سید جلال ملکی در محل حادثه به خبرنگار ایران تودی گفت: آتش سوزی ساختمان قدیمی در تقاطع خیابان های منوچهری و لاله زار ساعت 11:49 صبح امروز به 125 سامانه اعلام شد و پس از آن ستاد امداد و نجات به همراه دستگاه های تنفسی ، تانکرهای آب و … چهار ایستگاه به محل حادثه فرستاد.

وی گفت: صحنه حادثه ساختمانی با سقف دو طبقه در گوشه آن است. افراد محبوس در این مکان نجات داده شده و به محل امن منتقل شدند.

مالکی با بیان اینکه عملیات اطفا حریق در همان زمان ادامه داشت ، گفت: “متأسفانه گسترش و از بین بردن آتش سوزی در پشت بام و همچنین تعمیر نامناسب کالاهای پشت پنجره های پوشیده شده با نرده های آهنی ، عملیات اطفا حریق را با مشکل روبرو کرد.”

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ، وسایل برقی ، کاغذ ، مواد چاپی و … در طبقه دوم ساختمان. وی با بیان اینکه اشیا main اصلی روی زمین در اثر آتش سوزی منهدم شد ، اظهار داشت: در طبقه اول ساختمان نیز یک چاپخانه از مقدار زیادی کاغذ بریده شده بود و خوشبختانه آتش سوزی و گسترش آتش نشانی ها از آن جلوگیری کرد و فرمانده میدانی گفت که تمام تلاش برای جلوگیری از خسارت است. نشان داده شده.

وی با بیان اینکه علت این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی بررسی و توضیح داده خواهد شد ، افزود: در حال حاضر با توجه به تخریب بیشتر سقف و فراتر از آن ، عملیات اسمیر در حال انجام است و عملیات امنیتی در حال انجام است. متخصصان اطلاعاتی را در مورد علت آتش سوزی ارائه می دهند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه پیش از این به مالکان ساختمان اخطارهای امنیتی داده شده بود ، اظهار داشت: آنها اکنون هیچ سندی ندارند زیرا آنها این املاک را در یک تاریخ مشخص یا در چندین اخطار داده اند ، اما همکاران من این کار را نمی کنند. متأسفانه نصب مواد قابل اشتعال در پشت پنجره ها و محدودیت درها و پنجره ها با نرده های آهنی از جمله موارد نقض امنیت است و موارد دیگری نیز وجود دارد که می توان پس از بررسی انجام داد.

انتهای پیام