عمومیکسب و کار ایرانیان

بهترین کرم ضد چروک ایرانی

هرچند پیر شدن یک فرایند طبیعی است، اما سالهاست در لابراتوارهای بهداشتی و آرایشی در سطح دنیا به دنبال یافتن راهی برای از بین بردن آثار رد پای سن از روی پوست و کمک به جوانسازی دوباره آن هستند. انواع محصولات جوان‌ساز پوست از قبیل سرم و کرم‌های ضد چروک نیز در پاسخ به همین نیاز به بازار عرضه شده‌اند.در این مقاله 10 محصول عالی از بین کرم‌های ضد چروک ایرانی و خارجی و همچنین در مورد کرم روشن کننده گاتیو توضیح خواهیم داد.

کرم ضد چروک سینره

کرم ضد چروک سینره یکی از محصولاتی است که علاوه بر از بین بردن چین و چروک‌های صورت، مانع از ایجاد پیری پوست شده و عوامل محیطی پیر کننده را حذف می‌کند. این  محصول سینره با داشتن کوآنزیم Q10 و ویتامین ای می‌تواند به راحتی جلوی عوارض مخرب آلودگی و خشکی هوا و هر فاکتور دیگری را که منجر به آسیب رسیدن به پوست شود، بگیرد.

جالب است بدانید در فرمولاسیون این کرم ضد چروک آنزیم‌ها، پروتئین‌ها و حتی بعضی هورمون‌های جوانساز پوست، مشابه سازی شده‌اند تا پوست به تولید کلاژن تحریک شود و بعد از مدتی استفاده پوستی جوان و جذاب برای شما ارمغان آورد. از این کرم می‌توانید صبح و شب برای پوست تمیز گردن و صورت استفاده کنید.اگر به دنبال یک محصول خاص هستید که علاوه بر اینکه چین و چروک‌های پوست را از بین می‌برد، بتواند باعث جوانسازی هر چه بهتر پوست شود، کرم ضد چروک سی گل را از دست ندهید.

این کرم حاوی مواد لایه بردار ملایمی است که می‌تواند به راحتی سلول‌های مرده را از سطح پوست جدا کرده و پوست را برای ایجاد سلول‌های تازه تحریک کند. به همین دلیل هم بعد از مدتی استفاده از کرم سی گل متوجه خواهید شد که علاوه بر کاهش عمیق چین و چروک‌هایتان، پوست‌تان نسبت به قبل شاداب‌تر و جوان‌تر هم شده است. این محصول جذاب حاوی ویتامین‌های ای و سی بوده، اسیدهای طبیعی میوه را در خودش جا داده که منجر به بالا رفتن خاصیت ارتجاعی پوست می‌شوند؛ اما آنقدر ملایم هستند که شما را دچار التهاب بر اثر لایه برداری نکنند.کافی است هر شب، قبل از خواب این کرم را به صورت‌تان بزنید و روز بعد برای مراقبت بیشتر از پوست حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

The best Iranian anti-wrinkle cream

کرم ضد چروک ماتریکسیل مدیلن

مدیلن طی سال‌های اخیر بیش از پیش ثابت کرده که در زمینه محصولات مراقبت از پوست، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و کرم ضد چروک ماتریکسیل یکی از همین محصولات پر سر و صدا است. این کرم که به کاهش عمق چین و چروک‌ها معروف است؛ در عین تحریک کلاژن سازی پوست، رطوبت رسانی بسیار عمیقی را انجام می‌دهد که می‌تواند باعث تغییر سریع ظاهر پوست و شادابی فوری آن شود.

یکی دیگر از نکات مثبت این محصول این است که از طریق لایه برداری منجر به نازک و حساس شدن پوست شما نمی‌شود و قدرت ارتجاعی پوست را در کنار نرمی و لطافت آن برایتان حفظ خواهد کرد. این محصول برای انواع پوست‌های معمولی، بسیار خشک و خشک طراحی شده است و برای گرفتن بهترین نتیجه از آن لازم است روزانه دو بار روی پوست تمیز صورت مورد استفاده قرار گیرد.

کرم ضد چروک لیپوزوم آردن

اگر نسبت به بوی کرم‌ها حساس هستید و دوست دارید یک کرم ضد چروک تهیه کنید که علاوه بر کاهش خطوط و چین‌های صورت بدون اسانس باشد، کرم ضد چروک لیپوزوم آردن را به شما معرفی می‌کنیم.

این محصول بدون اسانس یکی از محصولات مورد علاقه کسانی است که ترجیح می‌دهند از محصولات غیر عطری استفاده کنند. کرم ضد چروک آردن علاوه بر اینکه به ایجاد سلول‎‌های جوان و جدید کمک می‌کند، از طریق فرمولاسیون خاص خود که حاوی سرامید و فسفولیپید است، منجر به لیفت صورت و جلوگیری از افتادگی و شل شدن پوست هم خواهد شد.این کرم همچنین برای تقویت و ایجاد سلامت عالی در پوست شما از روغن‌های بادام و جوانه گندم استفاده کرده است که علاوه بر رطوبت رسانی عمیق پوست، آن را نرم، لطیف و قابل انعطاف خواهند کرد.

کرم ضد چروک هیدرودرم

استفاده از بعضی روغن‌های گیاهی در کرم‌های ضد چروک تاثیر آن‌ها را چندین برابر بیشتر خواهد کرد و کرم ضد چروک هیدرودرم یکی از محصولاتی است که با استفاده از روغن هسته انگور و شی باتر توانسته در گروه بهترین کرم‌های ضد چروک قرار بگیرد.در ترکیبات این محصول پرطرفدار علاوه بر روغن‌های گیاهی از سه ویتامین کلیدی ای، سی و آ استفاده شده است که برای جوانسازی، تقویت و جلوگیری از پیری پوست نقشی اساسی ایفا می‌کنند و با بلوکه کردن آثار مخرب محیطی اجازه آسیب دیدن پوست را نخواهند داد.

همچنین وجود ویتامین سی علاوه بر جوانسازی منجر به کاهش لکه‌های پوستی هم می‌شود که در هر سنی، به خصوص سنین بالاتر می‌توانند روی پوست ایجاد تیرگی کنند.اگر به دنبال بهانه دیگری هم هستید تا دل‌تان برای خرید این کرم بیش از پیش قرص شود، به شما می‌گوییم که کرم ضد چروک هیدرودرم برای انواع پوست مناسب است و می‌تواند pH آن را از طریق کنترل چربی، متعادل نگه دارد.

کرم ضد چروک و احیا کننده رینوئینگ کاپریس

یکی از بهترین کرم‌ها برای بازه سنی 30 تا 40 سال که عمق خطوط ریز و درشت اولیه را کاهش می‌دهد و از ایجاد خطوط جدید جلوگیری خواهد کرد، کرم ضد چروک و احیا کننده رینیوئینگ کاپریس است.این کرم علاوه بر خاصیت قوی ضد چروک، پوست را با ترکیبی منحصر به فرد از روغن ریحان، آماملیدا، اسطوخودوس و آنتی اکسیدان‌های طبیعی موجود در میوه‌ها به طور عمیق تغذیه می‌کند و علاوه بر شاداب کردن آن، باعث شفافیت و درخشندگی صورت هم خواهد شد.

در ساخت این محصول برای آبرسانی هر چه بهتر و جوانسازی بیشتر از جلبک‌های دریایی که خواص آن‌ها در جوانسازی پوست ثابت شده است به همراه روغن جوجوبا استفاده می‌کند و جلوی پیری زودرس را خواهد گرفت. کافی است هر صبح و شب از این محصول جذاب روی پوست تمیز صورت و گردن بزنید تا خیلی زود متوجه نتیجه عالی این محصول فرانسوی شوید.

کرم ضد چروک دکتر ژیلا

خانم‌هایی که به دنبال یک کرم ضد چروک مقرون به صرفه اما موثر هستند، خوب است کرم ضد چروک دکتر ژیلا را مد نظر داشته باشند. این کرم که از بین برنده چین و چروک پوست است، در فرمولاسیون خود ترکیبات آبرسان هم دارد؛ بنابراین در کنار لایه برداری، رطوبت رسانی هم انجام می‌دهد تا سلامت پوست را به بهترین شکل حفظ کند.

کرم ضد چروک دکتر ژیلا حاوی ویتامین ای است که خواص ضد پیری و جوانسازی کننده دارد و می‌تواند از پوست شما در برابر عوامل محیطی مخرب مثل آلودگی هوا مراقبت کرده و با تحریک کلاژن سازی منجر به بالا رفتن قدرت انعطاف پوست شود. همچنین این محصول مانع از ترک خوردن پوست خواهد شد و با استفاده از عصاره گیاهانی مثل خار مریم، چای سبز، روغن جوانه گندم، روغن زیتون و آلوئه ورا به تغذیه، جوانسازی و درخشان شدن پوست شما خواهد پرداخت. در ساختار این کرم همچنین از ویتامین سی، ویتامین ب 5 و آنزیم Q10 استفاده شده تا از بین بردن چروک‌ها در قوی‌ترین حالت خود اتفاق بیفتد.

محصولات ترمیم کننده جای جوش

برای کمک به کاهش ظاهر اسکار آکنه طراحی شده اند. انواع مختلفی از محصولات ترمیم کننده جای جوش وجود دارد، از جمله:

  • کرم ها و سرم ها: این محصولات معمولاً حاوی موادی هستند که به تولید کلاژن و الاستین کمک می کنند، مانند رتینول، اسید هیالورونیک و ویتامین C.
  • ژل ها و پدها: این محصولات معمولاً حاوی موادی هستند که به لایه برداری پوست و کاهش التهاب کمک می کنند، مانند اسید گلیکولیک و اسید سالیسیلیک.
  • درمان های لیزری: این درمان ها می توانند به کاهش ظاهر اسکار آکنه با تحریک تولید کلاژن و الاستین کمک کنند.
  • تزریق: این درمان ها می توانند به پر شدن اسکار آکنه و کاهش ظاهر آنها کمک کنند.

بهترین محصول ترمیم کننده جای جوش برای شما به نوع اسکار و شدت آن بستگی دارد. اگر اسکارهای خفیف دارید، ممکن است بتوانید با استفاده از کرم یا سرم بدون نسخه نتایج خوبی را مشاهده کنید. اگر اسکارهای عمیق تری دارید، ممکن است نیاز به درمان قوی تری مانند لیزر یا تزریق داشته باشید.

در اینجا چند نکته برای انتخاب و استفاده از محصولات ترمیم کننده جای جوش آورده شده است:

  • با یک متخصص پوست مشورت کنید تا بهترین محصول را برای نوع اسکار خود پیدا کنید.
  • محصول را طبق دستورالعمل استفاده کنید.
  • از محصول به طور منظم استفاده کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.
  • صبور باشید. ممکن است چند ماه طول بکشد تا نتایج را مشاهده کنید.

کرم ضد چروک تیوبی اپتیمال ایج استاپ نئودرم

هیالورونیک اسید یکی از موادی است که علاوه بر لایه برداری می‌تواند منجر به جوانسازی پوست از طریق ایجاد سلول‌های جدید شود. کرم ضد چروک اپتیمال ایج استاپ از نئودرم در ترکیبات خود علاوه بر استفاده از انواع آنتی اکسیدان‌های جوان کننده سراغ هیالورونیک اسید هم رفته است تا خاصیت ضد پیری خود را چندین برابر تقویت کند.

استفاده از این کرم بعد از مدتی باعث تقویت قدرت ارتجاعی پوست خواهد شد و کم‌کم متوجه محو شدن چین و چروک‌هایی خواهید شد که قصد از بین بردن آن‌ها را داشتید. برای استفاده از این کرم در طی روز دو بار آن را روی پوست تمیز به صورت دایره‌ای شکل ماساژ دهید تا خوب جذب شود و استفاده از کرم ضد آفتاب را در طول روز فراموش نکنید.

کرم ضد چروک کوزارت

یک ترکیب جذاب از کوآنزیم جوان کننده Q10، روغن زیتون، جوجوبا، شی باتر، بادام شیرین و دو ویتامین حیاتی برای پوست، یعنی ویتامین ای و ب 5 ترکیبی را ایجاد کرده است که توانسته برند آلمانی کوزارت را در زمینه تولید کرم ضد چروک به محبوبیت برساند. این کرم علاوه بر اینکه ضد پیری عمل می‌کند و در کنار جوانسازی خاصیت الاستیسیته یا کشسانی پوست را افزایش می‌دهد، استفاده از مواد شیمیایی نگهدارنده و پارابن را در این محصول ممنوع کرده تا بهترین نتیجه با استفاده از مواد طبیعی برای پوست به دست آید. از این کرم می‌توانید برای انواع پوست‌ها استفاده کنید و از نتیجه آن لذت ببرید.

کرم ضد چین و چروک گاتیو

اگر به استفاده از محصولات مراقبت از پوست که بر پایه گیاهان دریایی تولیده شده‌اندبا بالا رفتن سن، قابلیت کلاژن سازی و به دنبال آن خاصیت ارتجاعی پوست کمتر می‌شود و به همین دلیل رفته رفته چین و چروک‌های مختلف، خودشان را نشان می‎دهند؛ مگر اینکه به موقع دست به کار شوید و از انواع کرم ضد چروک و کلاژن ساز برای کمک به تقویت، و جلوگیری از ایجاد خطوط و چروک استفاده کنید. اگر قصد خرید بهترین انواع کرم ضد چین و چروک گاتیو را دارید به صفحه ما مراجعه کنید.