حوادث

تحقق امنیت پایدار، از اهداف مهم مرزبانی

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا آموزش و پرورش را عامل اصلی هوش سازمانی و سلامت دانست و گفت: همه ما مرزبان ولایت فقیه هستیم و با تمام توان و در سخت ترین شرایط از مرزهای ایران اسلامی پاسداری می کنیم.

به گزارش ایران تودی ، سردار جلال ستاره وی در دیدار با فرماندهان و معاونان مرزبانی کردستان ، از تلاش های بی وقفه مرزبانان برای حفاظت از مرزهای غربی کشور قدردانی کرد و افزود: انها سخت کوشند.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا ، اجرای امنیت پایدار ، ایمنی و دموکراسی را از اهداف مهم مرزبانان عنوان کرد و اظهار داشت: تأمین حقوق مرزبانان وظیفه داخلی مرزبانان است و مطابق فرمایشات رهبر معظم انقلاب خدمتگزار مردم هستیم. اقدام به.

وی با ابراز خرسندی از امنیت مثال زدنی و توسعه مرزهای کردستان گفت: اکنون مرزبانان با اقتدار عمومی بر مرزهای نظامی جمهوری اسلامی مصمم به محافظت از آرمان های انقلاب هستند و اجازه هرگونه بی ثباتی در مرزها را نمی دهند.

ستاره در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر لزوم رعایت اصول نظم و تربیت در مرزبانی ، اظهار داشت: آیین نامه انضباطی نیروهای مسلح مبتنی بر اعتقادات قوی مذهبی است و امکان استفاده از م componentsلفه های اخلاقی و تقویت عقاید و دستیابی به نظم و انضباط آزاد را فراهم می کند. .

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه آموزش عامل اصلی در هوش و سلامت سازمانی است ، گفت: آموزش و آگاهی و آموزش نیروهای ارائه شده ، واجد شرایط و متخصص از نیازهای اساسی یک سازمان است که در توسعه و کمال و دستیابی به اهداف بسیار م effectiveثر است. .

هر فرمانده یگان باید مربی آموزش این یگان باشد و بتواند با اجرای برنامه های عملیاتی و برنامه های آموزشی ، آمادگی رزمی و عملیاتی یگان را توسعه دهد.

ستاره سپس به عملیات فرمانده مرزبانی ناجا پرداخت و خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد همه دستورات و آموزش های لازم در مورد هر موضوع را از فرماندهان واحدهای مرزی که در حال اجرای سیاست های فرماندهی مرزبانی هستند ، بیاموزیم و به زیردستان تحویل دهیم. برای داشتن یك واحد پویا با توانایی رزمی بالا برای انجام وظایف محوله.

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا در پایان خدمت خود در مرز و مناطق صعب العبور ، آن را یک عبادت بزرگ و ستودنی خواند و گفت: «همه ما مرزبانان ولایت فقیه هستیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، در این نشست سردار علیرضا مرزبانی – فرمانده مرزبانی استان کردستان – گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در سطح مرزی استان ارائه کرد.

انتهای پیام