حوادث

انسداد ۴۹۰ کیلومتر از مرزهای ایران با پاکستان/ کشف ۱۳۲ تن مواد مخدر در مرزها در سال گذشته

فرمانده مرزبانی ناجا با تشریح تلاش های مرزبانان برای مبارزه با قاچاق کالا ، مواد مخدر و حیوانات از بسته شدن مرز مشترک 490 کیلومتری ایران با پاکستان خبر داد.

به گزارش ایران تودی ، سردار احمدعلی گودرزی با اشاره به تصویب طرح جامع مرزی در یک برنامه تلویزیونی ، افزود: تصویب یک برنامه جامع مرزی از طریق بررسی عمیق فرمانده معظم کل قوا برای من افتخار بزرگی بود این افتخار بزرگی برای پلیس ، نیروهای مسلح و فرماندهی مرزی است. “

وی گفت: بیشتر مرزهای کشور به طور یکجانبه توسط جمهوری اسلامی ایران کنترل می شود و پاکستان برای همکاری با جمهوری اسلامی ایران یک مرز 490 کیلومتری را بسته است. ناامنی در مرزها.

فرمانده مرزبانی سپس با اشاره به اقدامات مرزبانان برای مقابله با قاچاق مواد مخدر خاطرنشان کرد: منطقه قاچاقچیان مواد مخدر در مرز زمینی باریک شده است و تاجران با استفاده از ترفندهای مختلف مواد مخدر را به سمت مرزهای آب و دریا هدایت می کنند ، آنها نیز موفق نبودند

به گفته وی ، بیشترین کشفیات مواد مخدر توسط مرزبانان غیور نیروهای پلیس با درگیری مسلحانه همراه بوده که به شدت توسط مرزبانان مقاومت می شود.سال گذشته 132 تن مواد مخدر در مرز کشف شد که 115 تن آن . مرتبط با درگیری مسلحانه در مرز جنوب شرقی.

وی گفت: “امسال مرزبانان کنترل مرزها را افزایش داده و حدود 30 تن تریاک کشف کردند.”

در بخشی دیگر از سخنان فرمانده مرزبانی ، با اشاره به نقش تأثیرگذار مرزبانان در اجرای شعار “تولید ؛ حمایت ؛ موانع” ، امسال پلیس و فرماندهی مرزبانی گفتند: “با توجه به دستاوردهای بزرگ ، قاچاق مطلق همه وجود دارد وی گفت: “این کار از طریق انتقال رسمی انجام می شود. برای حمایت از تولیدات محلی ، کیفیت محصولات محلی باید افزایش یابد.” قاچاق کالا از مرزهای کشور ، استقبال مردم از کالاهای ایرانی را نبینید.

سردار گودرزی سپس با اشاره به اقدامات موثر مرزبانان در مبارزه با قاچاق کالا اظهار داشت: در اجرای برنامه عملیاتی 4 مرزبان در مرز رعد پیشرفت خوبی حاصل شده و مرزبانان 30 کشتی باری و 96 متخلف اقتصادی در طی عملیات مختلف.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به قاچاق حیوانات در مرزها گفت: قاچاق دام عمدتا در مرزهای غربی کشور اتفاق می افتد و مرزبانان درگیر موضوع مهم دام بودن بخشی از سرمایه دام کشور و جلوگیری از دام می شوند و خروج از کشور “دو نفر از بهترین مرزبانان در درگیری مسلحانه با قاچاقچیانی که باید آنها را زنده نگه می داشتیم در عظیم کشته شدند.

وی گفت: مرزبانان وظیفه حفاظت و حفاظت از 8755 کیلومتری مرز را بر عهده دارند و ما خدمات مرزی را توفیقی الهی می دانیم و مرزبانان ما برای دفاع از جمهوری اسلامی ایران مسیر رزمندگان دفاع مقدس را ادامه می دهند. .

انتهای پیام