حوادث

ضرورت تقویت مرزبانی با تجهیزات به‌روز

فرمانده ناجا در بازدید از ستاد مرزی خراسان رضوی بر اهمیت معیشت کارکنان ، مدرنیته ، مراقبت و تجزیه و تحلیل در مورد مسائل امنیتی ، اجتماعی و فرهنگی تأکید کرد.

به گزارش ایران تودی ، سردار حسین اشتری وی با بازدید از ستاد مرزی رضوی در خراسان سالروز درگذشت حضرت زینب (س) را تسلیت گفت و گفت: امیدواریم بتوانیم از مزایای این ماه بهره مند شویم.

وی خاطرنشان کرد که دشمن می خواست خراسان رضوی و مشهد مقدس را که پایگاه شیعی و شرافتمندی برای ملت ایران و یک مرکز معنوی و فرهنگی برای جهان اسلام است ، تأمین کند ، زیرا حاکم امنیت مطلوب و شایسته ای را متزلزل کرده بود. امروز در این قسمت از کشور ما درخشش ندارد ، وی گفت: خوشبختانه همه این توطئه ها با عنایت و عنایت الهی آقا علی بن موسی الرضا (ع) آشکار می شود.

فرمانده مرزبانی ناجا و مرزبانان استان خراسان رضوی کار و مسئولیت ها را بسیار مهم دانست و گفت: تا زمانی که مرزبانان از مرزهای کشورمان در برابر حملات متخلفان و گروه های ضدانقلاب محافظت می کنند ، غم و اندوه آنها به بیرون درز می کند توسط رقبا. “

وی گفت: نظارت و تجزیه و تحلیل مسائل امنیتی ، اجتماعی و فرهنگی در مرزها و درون شهرها یک ضرورت است و هرچه اطلاعات بیشتری کسب کنیم ، بهتر می توانیم این کار را انجام دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت به روزرسانی دستگاه های الکترونیکی و نوری برای تقویت مرز تأکید کرد و گفت: بازسازی و تعمیر ستاد اجرای قانون مرز نیز در نظر گرفته شده و باید توسط خیرین امنیتی ، فرمانداران و سایر مناطق مورد استفاده قرار گیرد. برای این منظور از شهرداری ها استفاده می شود.

فرمانده ناجا با اشاره به معیشت کارکنان و بازدیدها و مشکلات م effectiveثر و مستمر فرماندهان و فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی به ویژه در مرز ، گفت: “حج ، تفریح ​​، املاک و مستغلات و مسکن سازمانی از مهمترین اولویت های نیروی پلیس. “

وی خاطرنشان کرد: مرزبانان وقتی به خانه های سازمان یافته دسترسی پیدا کنند و در کنار خانواده باشند و از ترافیک کمتری برخوردار باشند ، آشتی بیشتری خواهند داشت ، بنابراین ساخت مسکن سازمان یافته در مرز از اولویت های اصلی است. نیروی پلیس

فرمانده ناجا با اشاره به کمبود 120 هزار خانه غیرنظامی در اردوگاه جهادی که مسکن ناجا را تأمین می کرد ، گفت: امیدواریم این کار بزرگ تا سال 1404 انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، اشتری با قدردانی از رضایت فرمانده معظم کل قوا اظهار داشت: پیام حضرت لهی در هفته ناجا بی نظیر بود ، زیرا یک خادم و زحمت کش است که اقتدار و مهربانی را با افسران پلیس تلفیق می کند. “و مردم” از آن راضی هستیم و امیدواریم با حفظ تمرکز و تعهد تا حد ممکن بتوانیم از آن بهره مند شویم. ما مسئولیت هایی داریم

انتهای پیام