حوادث

کشف تجهیزات نظامی از خانه‌ای در بلوار مرزداران/ دستگیری ۸ شرور در تهرانسر

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 8 قلدری در غرب تهران خبر داد.

به گزارش ایران تودی، سرهنگ محمد قاسم طرهانی درباره برخی از مهمترین ماموریت های پیشگیرانه پلیس در شبانه روز گذشته گفت: بامداد دیروز با وقوع درگیری بین دو باند اراذل و اوباش در یکی از محله های تهران، این افراد با استفاده از قمه و شمشیر یکدیگر را مجروح کردند. آنها تا رسیدن ماموران از محل متواری شدند. همچنین در نتیجه این درگیری تن به تن به دو خودروی سواری آسیب وارد شد.

وی با بیان اینکه این اراذل و اوباش با اخلال در نظم عمومی رعب و وحشت را در بین شهروندان ایجاد کردند، گفت: تیم عملیاتی پلیس Police استان تهرانسر با اقدامات فنی و پلیسی و هماهنگی پس از تصمیم قضایی، افراد درگیر در این درگیری را شناسایی کردند. این درگیری دستگیر و طی عملیات جداگانه ای در محل اختفای آنها دستگیر و به مقر پلیس آگاهی تحویل داده شدند.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به بازجویی از متهمان دستگیر شده گفت: این متهمان که از اراذل و اوباش با سابقه هستند در همان نگاه اول به جرایم خود اعتراف کرده و نظم و امنیت شهروندان را زیر پا گذاشته و منهدم کردند. خودروها. آنها بررسی کردند و گزارش دادند که قوی است

اجرای طرح تامین اجتماعی در بازار تهران

طرهانی در این خصوص از اجرای طرح امنیت اجتماعی و ارتقای سطح امنیت در محلات خبر داد و گفت: این طرح در سطح کل کلانتری ها و کلانتری های اصلی تهران بزرگ و در پایان در حال اجراست. صحنه. این کار دیروز در کلانتری بازار و کلانتری مولوی انجام شد. در اجرای این طرح سارقان، فروشندگان و سارقان اموال مسروقه شناسایی شدند. آن دسته از افرادی که با هماهنگی مقام قضایی چندین عملیات پلیسی را همزمان انجام داده بودند دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.

وی تعداد دستگیر شدگان را 20 نفر اعلام کرد و گفت: 10 سارق، سه راهزن، یک زورگیر، سه مالخر و سه فروشنده مواد مخدر دستگیر شدند. 40 معتاد متجاهر نیز جمع آوری شدند.

پیدا کردن تجهیزات نظامی از خانه

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت همچنین از دستگیری فردی که قصد حمل و نگهداری سلاح و تجهیزات نظامی در منزل را داشت، خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل و نگهداری سلاح و تجهیزات نظامی فردی در بلوار مرزداران، به … تیم عملیاتی کلانتری 139 مرزداران با انجام اقدامات فنی و پلیسی با انجام تحقیقات ویژه و رصد آن فرد صحت این خبر را مشخص کردند.

وی با بیان اینکه گروه عملیاتی با هماهنگی مقام قضایی به پناهگاه متهم اعزام شدند، گفت: این فرد در یک عملیات غیرمنتظره در منزل پلیس دستگیر و به کلانتری منتقل شد. همچنین منزل این فرد مورد بازرسی قرار گرفت، 2 قبضه اسلحه مارک “کلت”، 1 قبضه اسلحه شکاری، 6 عدد کابل بی سیم، 30 عدد فشنگ، 4 قمه و شمشیر، دستبند فلزی و چندین سفارش جعلی متعلق به سازمان های مختلف اخذ شد.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه متهم 44 ساله دارای سابقه سرقت و حبس بود، گفت: متهم در بازجویی قرار گرفت و مشخص شد قصد سوء استفاده از این سلاح ها را داشته که ناکام ماند. قبل از هر اقدامی دستگیر شد با تشکیل پرونده مقدماتی، این فرد برای ادامه پرونده کیفری روانه دادسرا شد.

دستگیری سارقین خانه

طرهانی همچنین از دستگیری سارقان منزل حین سرقت در محله مرزداران خبر داد و گفت: سارقان اقدام به سرقت خودروی پلاک مسروقه دیگری کردند. رسیدگی به این پرونده با سرویس گشتی گروه عملیاتی کلانتری 139 مرزداران آغاز شد، این گروه در محدوده بلوار مرزداران به انجام خدمات گشت زنی پرداختند. خیابان. این افراد بلافاصله وارد عمل شده و در آدرس اعلام شده حاضر شدند.

وی افزود: ماموران با رسیدن به خودروی پراید سفید رنگ با موتور روشن مواجه شدند. با توجه به اینکه راننده پراید با یک سرنشین آماده حرکت پشت فرمان نشسته بود، کارکنان متوجه شدند سارقان داخل خانه هستند. در همین راستا بلافاصله به پلاک خودرو علاقه مند شدند و مشخص شد که این شماره متعلق به یک خودروی سواری سرقتی است. در این هنگام دو نفر از دیوار یکی از خانه ها به پایین پریدند که بلافاصله ماموران پلیس برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه یکی از متهمان موفق به فرار از صحنه شد، گفت: متهم دیگر سوار یک دستگاه خودرو شد و متواری شد که پلیس خودرو را متوقف و سه مظنون را دستگیر کرد.

طرهانی با بیان اینکه متهمان 30 تا 38 ساله دارای سوابق متعدد سرقت منزل هستند، گفت: این افراد در بازجویی های به عمل آمده به جرایم سرقت منزل اعتراف کردند. در حال حاضر این افراد به دادسرا معرفی شدند و تحقیقات تکمیلی برای کشف جرایم احتمالی متهمان و دستگیری متهمان متواری ادامه دارد.

انتهای پیام