استان ها

تاکید معاون ورزش وجوانان لرستان بر لزوم توجه دستگاه های اجرایی شهرستان ها به ورزش

معاون وزیر ورزش و جوانان لرستان بر لزوم توجه دستگاه های اجرایی شهرستان به ورزش تاکید می کند

سیروس حسنوند معاون توسعه و منابع انسانی سازمان ورزش و جوانان لرستان توجه دستگاه های اجرایی این شهرستان را به بحث توسعه ورزش جلب کرد.

به گزارش خبرنگار ورزش و جوانان لرستان؛ حسنوند بعدازظهر شنبه در گفتگو با فرماندار پلدختر در مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید ورزش و جوانان پلدختر با پیشنهاد توجه دستگاه های اجرایی و دستگاه های دولتی به این ورزش، جوانان گفت: سایر ادارات نیز باید به ورزش شهرستان کمک کنند. اداره کل جوانان و جوانان شهرستان پلدختر

وی با اشاره به منابع ورزشی در پلدختر افزود: برای تکمیل بازسازی، تجهیز و توسعه مجموعه ورزشی شهید سرملیان پلدختر از جمله چمن و استخر 10 میلیارد تومان منابع به ورزش و جوانان شهرستان پلدختر اختصاص یافته است. . .

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه پلدختر در این جلسه با اشاره به خسارت سیل سال 98 به ورزش پلدختر گفت: با توجه به این آسیب ها باید به مجموعه ورزشی پلدختر توجه ویژه شود. همچنین برای توسعه ورزش استفاده شد.

در این جلسه خدمتگزار فرماندار پلدختر خواستار راه اندازی هرچه سریعتر حوضه پلدختر به عنوان یک نیاز و دغدغه مردم شهرستان شد.

سرهنگ کریمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدختر نیز با تاکید بر توجه ورزش و جوانان پلدختر به بحث بسیج ورزشکاران اعلام کرد: ناحیه مقاومت بسیج پلدختر آمادگی همکاری برای توسعه ورزش شهرستان را دارد.

لازم به ذکر است در این جلسه که در دفتر فرمانداری پلدختر برگزار شد رئیس دادگستری پلدختر، اعضای شورای شهر و مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/