ورزشی

احمدی: جامعه ورزش در پویش همدلی کارنامه درخشانی دارد

معاون وزیر فرهنگ و توسعه ورزش های مردمی: “جامعه ورزشی از ابتدای ویروس کرونا به آموزش های ورزشی متعهد بوده و سابقه درخشانی در جنبش همدلی دارد ، بنابراین فدراسیون این آموزش را با استان انجام داده است.

به گزارش پایگاه خبری ایران تودی و وزارت ورزش و جوانان ، با مشارکت معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی احمدی ، جامعه بولینگ ، بیلیارد و بولینگ کشور صادقانه کمک و تلاش قهرمانانه خواهد کرد. مراسم گرامیداشت چهل و دومین دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی به یاد سرلشکر حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

معاون فرهنگی و ورزشی اجتماعی وزارت ورزش و جوانان در این مراسم گفت: جامعه ورزش در دهه فجر امسال بسیار فعال است و آنها برنامه ویژه ای را برای بزرگداشت فجر انقلاب با ورزش در نظر گرفته اند. و ما افتخار می کنیم که جامعه ورزش در خط مقدم موقعیتهای انقلابی قرار دارد.
عبدالحمید احمدی فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای کمک به مناطق آسیب دیده کرونا را به شرح زیر بیان کرد: سال هیئت هایی را ترتیب داد.

وی ادامه داد: در ایام الله سال فجر شاهد برنامه های مختلف فرهنگی از سوی فدراسیون ها و سازمان های ورزشی بودیم و باید از توانایی ورزشکاران ، قهرمانان و فدراسیون ها در برگزاری جشن های انقلابی بیشتر استفاده می شد.
معاون وزیر ورزش و جوانان با یادآوری مبارزه و شجاعت ملت ایران علیه رژیم ستمشاهی گفت: “آثار و ثمرات این انقلاب بزرگ را باید جامعه و مردم به ویژه نسل جوان بدانند. مهمترین دستاوردها آزادی و استقلال. “به لطف مبارزات به دست آمد.

احمدی افزود: امروز 40 سال بعد ، هنوز خارجی ها با نظام اسلامی سازگار نیستند و مهمترین دلیل آن عزم ایران اسلامی و اراده همه عناصر کشور برای ایستادن و تصمیم گیری درباره سرنوشت است. کشور.”

وی با ارزیابی از حمایت ها و تلاش های جامعه ورزش برای مشارکت اختصاص داده شده ، اظهار داشت: امیدوارم با این ایده ها و فعالیت ها ، جامعه ورزش را به فضایی مسئولیت پذیر ، اخلاقی و خدمات محور تبدیل کنیم.

معاون وزیر فرهنگ و ورزش های مردمی در ادامه نظر خود اظهار داشت: اگر اصل خدمت صادقانه و صادقانه به مردم در ورزش اعمال شود ، بزرگترین خدمت حاصل می شود كه دستاوردهای چشمگیری به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام