ورزشی

کمیسیون فرهنگی مجلس از رویکرد وزیر ورزش استقبال کرد

سخنگوی کمیسیون فرهنگ مجلس با تشریح جلسه امروز (سه شنبه ، 11 آنلاین) کمیسیون مربوطه با حضور وزیر ورزش و جوانان ، از رویکرد این کمیسیون به ورزش و جوانان استقبال کرد. به

مجید نصیری در گفت وگو با ایران تودی ، اظهار داشت: جلسه امروز کمیسیون با حضور وزیر ورزش و جوانان ، آقای ساکادی و معاونین وی برگزار شد. آقای سجادری ابتدا گزارشی از برنامه های خود به نمایندگان ارائه کرد. به گفته وزیر ، 50 روز اول وزیر ورزش و جوانان به تشخیص آسیب های گذشته و همچنین شناخت زمینه کار اختصاص دارد و اکنون برای آینده برنامه ریزی می شود.

وی افزود: به گفته وزیر و معاونان وی ، تشکیل شورای عالی جوانان و شورای عالی ورزش از جمله برنامه های وزارت ورزش و جوانان خواهد بود و ارتباط فرهنگی با باشگاه ها در سطح ملی و بین المللی خواهد داشت. ، یکی از موضوعات مورد بررسی کمیسیون ، یعنی هنگام اعلام موافقت خود در زمینه توسعه سیستم جامع باشگاهی ، بر اهمیت این موضوع تأکید کرد.

نصیرایی گفت: فعالیت های جهادی وزیر ورزش و جوانان در 50 روز گذشته ، تماس های گسترده با گروه های تخصصی و نهادهای مرتبط ، تلاش برای شناسایی نقاط قوت و آسیب شناسی و کمبودها و کاستی ها در دو ورزش و جوانان ، هماهنگی های مورد انتظار ، برگزاری هم اندیشی های بخشهای مختلف و برقراری ارتباط م effectiveثر با کارشناسان و برگزاری جلسات با نمایندگان مجلس ، تعیین و انتخاب نمایندگان مجلس از میان جوانان و افراد خوب و برجسته و همچنین سایر موضوعات مطرح شده در جلسه امروز این کمیسیون. ، نکات مهمی بود که همکاران وی به اتفاق آرا برای انجام آن اقدام کردند و رویکرد وزیر را ستودند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگ مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به گستردگی مسائلی که باید در دو حوزه ورزش و جوانان مطرح شود و زمان و منابع محدود و انتظارات تحول از سوی وزارت. ورزش و جوانان “، همکاران این وزارتخانه ورزش و جوانان بر ضرورت تاکید کرد. در این دیدار ارزشهای ایرانی و اسلامی که هم برای ورزش و هم برای جوانان مورد تأکید است مورد بحث قرار گرفت.

انتهای پیام