حوادث

تاکید جانشین فرمانده ناجا بر اجرای شیوه‌نامه ویروس کرونا در ماموریت‌ها

معاون فرمانده ناجا با بیان اینکه این آموزش ها باید به طور مداوم به روز شود ، گفت: “این مانند نماز روزانه است و باید تا فرهنگ سازی ادامه یابد.”

به گزارش ایران تودی ، سردار قاسم رضایی در جلسه مرکز آموزش جهاد ملی آژانس مبارزه با فساد (ناجا) در مقر ناجا با حضور معاونان ویژه پلیس اظهار داشت: این کار را به صورت تخصصی و حرفه ای انجام دهید.

وی با بیان اینکه این اردو حرکات قابل توجهی انجام داده است ، گفت: “این نشست نیز بر همین اساس برگزار می شود. ما اردوگاه را به صورت روزانه نمی بینیم و باید دغدغه هایی را به دبیرخانه ارسال کنیم. در آنجا پاکسازی می شود و در صورت نیاز به تصمیم گیری می شود.” این در جلسات مشخص می شود.

معاون فرماندهی ناجا تأکید کرد که نتایج این دوره آموزشی در ابتدای خدمت در سه موضوع بود. اعتقادات ، تفکر و مهارت افراد آموزش دیده مورد توجه قرار گرفت ، گفت: آموزش و آموزش باید مرتبط باشد و در هر زمینه و هر جغرافیایی نیاز به تجربه خاص خود دارد. آموزش و آموزش در حقیقت علاوه بر کمیسیون عملیات است و باید مستمر و هدفمند باشد.

رضایی با تأکید بر اینکه آموزش و پرورش به هیچ وجه از نظر ارزش قابل مشاهده نیست ، گفت: باید از نظر سرمایه به آموزش نگاه کنیم.

جانشین فرمانده آژانس ملی مبارزه با فساد (ناجا) با بیان اینکه وام های آموزش مهارت به هیچ وجه نباید تغییر کند گفت:

وی با تشکر از کارهایی که تاکنون در زمینه اردوگاه آموزش جهادی و آموزش ناجا انجام شده است ، اظهار داشت: این رویدادها بسیار مؤثر بوده اند زیرا ما امروز به مرحله اجرا رسیده ایم و از زحمات دوستان خود قدردانی می کنیم.

به گزارش وب سایت پلیس ، رضایی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش باید به طور مداوم به روز شود ، افزود: آموزش و آموزش ناجا مانند یک نماز روزانه است و باید تا یک فرهنگ سازی ادامه یابد.

وزیر امور خارجه با تأکید بر لزوم برگزاری این جلسات و لزوم توجه به اجرای و کنترل برنامه ریزی ، اظهار داشت: آموزش موضوع بسیار مهم و مهمی است که باید در هر نهادی مورد توجه قرار گیرد. ساخته شده با مهارت و حرفه ای.

انتهای پیام