عمومی

بهره‌برداری از ۶۵پروژه با ۲۰۳میلیارد تومان اعتبار در میناب – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش آنلاین ، فریدون همتی شامگاه جمعه چهارمین روز دولت در مراسم افتتاح پروژه های شهرستان میناب بر اهمیت خدمت صادقانه به مردم در گرامیداشت این ایام و یاد شهدای رجایی و باهنر تاکید کرد. و گفت: همه ما حاکمان و مقامات باید تلاش کنیم منبع تغییر و جهاد باشیم.

وی ادامه داد: ایران اسلامی با وجود همه مشکلات اعم از جنگ ، تحریم ، جنگ اقتصادی و گسترش تاج امروز با روحیه ایثار ، ایثار و جهاد پیشرفت کرده و موفق شده است.

استاندار هرمزگان با تأکید بر اینکه مشکلات با حمایت همه مردم حل می شود ، افزود: فعالیت وزیران دولت سیزدهم ، مجلس شورای اسلامی ، به انجام کارهای خوب و بزرگ کمک می کند.

همتی گفت: اگر با هم و با هم عمل کنیم ، سرانجام کشور موفق تر می شود و با پیشروی به سمت ارزش های انقلاب اسلامی ، آینده درخشانی خواهیم داشت.

استاندار هرمزگان با اشاره به اجرای 65 پروژه در میناب با وام 203 میلیارد تومانی همزمان با هفته دولت ، گفت: از فرماندار ویژه میناب برای این شهر تشکر و قدردانی می کنم. اعضای شوراهای اسلامی استان هرمزگان ، شهرها و روستاها و کلیه اعضای جامعه این شهر در مجمع شورای اسلامی.

همتی با تشکر از نماینده مجلس شورای اسلامی استان شرقی هرمزگان و فرماندار ویژه میناب به دلیل حسن خلق گفت: برای افزایش تعداد افراد.

وی در ارزیابی اهداکنندگان افزود: حضور اهداکنندگان برای مردم نعمت است و آنها کمک بسیار خوبی دارند. در استان هرمزگان پروژه های مختلفی در حال اجرا و تکمیل است تا با تلاش خوب و گسترده به مردم خدمات رسانی شود.

فاز دوم بیمارستان 160 تختخوابی میناب باید در اسرع وقت آغاز شود

همتی نماینده مردم شرق هرمزگان به همراه استاندار میناب و رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از پروژه بیمارستان 160 تختخوابی میناب بازدید کردند.

همتی در این بازدید بر ضرورت تسریع در اجرای فاز دوم بیمارستان 160 تختخوابی میناب تأکید کرد و خواستار تسریع کلیه راه حل های فنی در این پروژه شد.

استاندار هرمزگان نیز متعهد شد که بر اجرای این پروژه نظارت مستقیم داشته باشد.

بیمارستان دوم میناب در 5 طبقه و 7 بلوک در حال ساخت است ، اسکلت ساختمان اصلی تکمیل شده است.

160 تخت در آمبولانس ، کلینیک ، مطب و ساختمان آموزشی ، تصویربرداری و فیزیوتراپی ، بخش جراحی ، آنژیوگرافی ، پس از آنژیوگرافی ، CCU ، ICU ، PAST CCU ، SICU ، آمفی تئاتر ، بخش زنان ، بخش جراحی ، بخش کودکان و بخش بستری وجود دارد. به