استان ها

امنیت امروز را مدیون خون شهدا هستیم

به گزارش خبرگزاری ایران تودی تهران; مراسم تجدید عهد را برگزار کرد امام راحل و شهدا انقلاب وی اعلام کرد و گفت: تجدید میثاق با ارزش ها و آرمان های شهدا و بیعت مجدد رهبر فرزانه انقلاب و بستن رابطه ناگسستنی با ولایت از وظایف شرعی و آرمانی است و باید گفت خون شهدا موجب بقا و ماندگاری است. نظام اسلامی و همه ما مدیون خون شهدا هستیم.

اسماعیل نژاد با اشاره به کلمات مقام معظم رهبری وی درباره آموزش های گسترده برای دلداری، همدلی و کمک به مومنان گفت: در روز نهم از ایام مبارک دهه مسابقه تخصیص بسته های معیشتی بین 33 تن برنج، 13 تن مرغ، ماکارونی، ماکارونی و حبوبات با مشارکت سپاه ناحیه حضرت روح الله بین پایگاه ها بسیج و مساجد منطقه کهریزک توزیع شد و 600 بسته از اصناف و ستاد گروه جهادی بین نیازمندان توزیع شد.

وی ادامه داد: این اقدام خداپسندانه با همت و جمع آوری کمک های خیرین از ابتدای شیوع تاج گذاری آغاز شد و انتظار می رود سایر خیرین نیز در این موضوع مشارکت کنند و به بسیج اصناف در این کمک های مومنانه کمک کنند.

فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح الله (ره) برای برگزاری مراسم روز مادر و گرامیداشت احوال مادران زنان در روز زن ایرانی اعلام شد: حاج حمید منتظر رئیس کانون در این مراسم حضور داشت احترام می گذارد ایران، حاج حسن یوسفی، مداح اهل بیت، هادی قدرتی، ممتاز قرآن، قضاتلو، شهردار باقرشهر، رئیس جمهور کمیته کمک کهریزک و شهرری، سردار ولی پوریان از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی، سرگرد حیدری جانشین فرمانده ناحیه حضرت روح الله، سرکار خانم لاجوردی از بانوان شهید و پرتلاش ناحیه کهریزک که در راه تربیت گام های دلسوزانه برمی دارند. بچه هایشان.

او گفت: گاهی اوقات روز پدر ساخت و توزیع چهار هزار آش در سطح شهرستان توسط ستاد گروه جهاد و اصناف بسیج و توزیع 160 بسته بسته معیشتی در دستور کار قرار گرفت.

اسماعیل نژاد در پایان با حضور کلیه خیرین و مسئولین و همچنین داود سالمی روابط عمومی فرهنگی، اجتماعی و فضای مجازی و حسین توکلی جانشین بسیج اصناف سپاه حضرت روح الله که همیشه در کنار ایشان بود در مهربانی و کمک از ایشان تقدیر و تشکر کرد.

photo_2022-02-16_18-46-34

انتهای پیام/