ورزشی

استکی: مراجع قضایی پیگیر ادعاها هستند/ اشتباه خودم بود که آقایان را بزرگ کردم

سرمربی تیم ملی بوکس ایران گفت: ما فدراسیون جهانی داریم و مقامات مربوطه و قضایی پیگیر این ادعاها هستند تا به زودی همه چیز مشخص شود.

علیرضا استکی در گفت وگو با ایران تودی، درباره حواشی ایجاد شده برای تیم ملی و فدراسیون بوکس ایران در روزهای اخیر گفت: اینجا فضای مجازی است و همه حرف می زنند اما در واقع اگر اسناد جمع شود همه می توانند حرف بزنند. ” ارسال فایل صوتی ضبط شده در دوران دوستی برای من کار خوبی نیست و شما هم اکنون می خواهید آن را منتشر کنید و در ایران نیستید که پاسخ دهید.

وی ادامه داد: البته به نظر من به هیچ وجه نباید به چنین لبه هایی دست زد و همه چیز مشخص است. ما فدراسیون جهانی (IBA)، کمیته ملی و بین المللی المپیک، وزارت ورزش و قوه قضائیه را داریم که همه آنها با جستجو مشخص می شوند.

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: با تحقیق می توان همه چیز را روشن کرد و این مسائل را روشن کرد. شاید تقصیر خودم بود که با این شخص شوخی کردم و داستان چهار نفر از دوستانم را در حمایت از من بازنشر کردم که باعث شد صحبت های او برجسته شود. در کل برای بوکس ایران، تیم ملی، فدراسیون و من جای نگرانی نیست.

استکی با بیان اینکه این صحبت ها از سوی برخی صفحات بوکس در فضای مجازی منتشر شده و مدیران آن صفحات بعداً از این فرد و نیت او مطلع شده اند، گفت: از فدراسیون جهانی استعلام دریافت می کنیم و در دادگاه ها در حال پیگیری هستیم. اگر محکوم شدیم محکومیت را می کشیم و کسانی که به این حاشیه ها دامن می زنند اگر محکوم شوند باید خجالت بکشند وگرنه شخص مورد نظر هم خودش معلوم است و هم به کاری که می کند. متاسفانه برخی صحبت های او را منتشر کردند که منجر به حاشیه سازی الکی شد.

وی گفت: می گویند پول دادیم تا مدال بگیریم اما من آن موقع گفتم و الان هم می گویم پول میثم قشلاقی را خوردند و می توانیم با پول اعتراض کنیم تا به او حق رای بدهیم. بلاروس 10000 یورو پرداخت کرد. چیزی خرید. در مجموع فکر می کنم رفع این حواشی چیزی جز نقض قانون نیست و بهتر است منتظر نظر قوه قضائیه، دستگاه های مربوطه باشیم تا این افراد رشد نکنند.

وی همچنین درباره تاریخ شروع انتخابات تیم ملی بوکس در تهران گفت: انتخابات از 28 بهمن ماه در تهران آغاز می شود و تا پایان بهمن ماه 99.9 درصد انتخابات را کسب خواهیم کرد.

انتهای پیام/