استان ها

رتبه دوم خوزستان در ارزیابی عملکرد فدراسیون بوکس

ایران تودی / خوزستان هیئت بوکس خوزستان در ارزیابی 1999 انجمن از عملکرد هیئت های استانی ملی دوم شد.

حمید زنگنه منش ، رئیس هیئت بوکس خوزستان در گفت وگو با ایران تودی اظهار داشت: وی پس از ارزیابی عملکرد ادارات کل استان ها از نظر عناصر تأمین اعتبار ، در اردوهای ملی شرکت کرد ، در لیگ برتر بوکس شرکت کرد ، پاسخ مناسب انجمن را داد مکاتبات ، فعالیت ها در زمینه های تبلیغات ، استعدادیابی ، عشایر روستایی و آموزش ، از جمله دوره های مربیگری ، داوری ، وبینارها و کارگاه های آموزشی ورزشی ، هیئت خوزستان در بین هیئت های استانی رتبه دوم را کسب کرد.

وی اظهار داشت: در عصر تاجگذاری تیم بوکس خوزستان بهانه جویی نکرده و دست به دست نمی شود و با برگزاری اردوها و مسابقات استانی سعی می کند بوکسورهای استان همیشه آماده حضور در اردوهای تیم ملی باشند. در تیم های ملی جوانان 12 بوکسور حضور داشتند.

رئیس هیئت بوکس خوزستان اظهار داشت: کل جامعه بوکس استان از جمله همکاران من در هیئت مدیره ، مربیان و داوران در شمارش موفقیت بوکس خوزستان کمک بسیاری کرده اند و من از این تلاش های سخت قدردانی می کنم. -افراد مشغول به کار. من به ویژه باید از آقای ثوری رئیس جمهور و صالحی نایب رئیس انجمن بوکس به خاطر تلاش و پشتیبانی خوبشان تشکر کنم. بوکس خوزستان با چنین کارها و تلاش های جمعی می توانست در کشور موفق باشد و او افراد خوبی در تیم ملی داشت.

وی گفت: ما حتی یک جعبه به روستاهای استان بردیم و با تمام ظرفیت استان کمک گرفتیم. ما حتی به شهرهای بوکس رسیده ایم که قبلاً در این زمینه چندان موفق نبوده اند ، اما چون رویکرد ما توسعه و گسترش این منطقه است ، از هیچ تلاشی برای گسترش بوکس در خوزستان دریغ نکرده ایم.

پیام تمام شد