عمومیکسب و کار ایرانیان

از کجا لوازم یدکی عمده بخرم؟

فروشگاه‌های زیادی امروزه در زمینه پخش لوازم‌یدکی خودرو همچون قطعات یدکی جیلی در بازار ایران فعالیت می‌کنند. بسیاری از آن‌ها باتوجه‌به اهمیت فروشگاه‌های آنلاین، در زمینه عرضه به‌صورت اینترنتی نیز فعالیت‌های گسترده‌ای دارند. البته کسب‌وکارهایی که این‌گونه فعالیت می‌کنند، معمولاً تماماً یک هدف مشخص دارند و آن هم دیده‌شدن به‌عنوان یک مجموعه بزرگ. در واقع مایل هستند که به‌جای فروش‌های جزئی و تعداد پایین، محصولات خود را به‌صورت عمده عرضه کنند.

لوازم یدکی باید متناسب با نوع و مدل خودرو و مخصوص کارخانه یا زیر مجموعه‌ های همان کارخانه خودروسازی باشند؛ چرا که با توجه به اهمیت لوازم یدکی، ممکن است برخی از مجموعه‌ ها لوازم یدکی جعلی و تقلبی تولید ‌کنند که معمولا استفاده از این لوازم یدکی ‌ها نه تنها باعث بهبود عملکرد خودرو نمی ‌شود بلکه در کارکرد دیگر قطعات نیز تاثیر مخربی می ‌گذارد. شاید، سیستم فنی خودرو از پیچیدگی جالبی برخوردار است اما در عین حال هیجان انگیز است و وظیفه هر قطعه مهم در آن همکاری با دیگر قطعات و در نتیجه باعث به حرکت در آوردن چرخ ها و موتور خودرو است. و دانستن هر چه بیشتر کار این قطعات مهم و کلیدی باعث شگفتی خواهد شد.

قیمت پخش لوازم‌یدکی خودرو

به طبع برندهای معتبر فعال در این حوزه که سابقه‌ای طولانی تر دارند، محصولات باکیفیت‌تر و البته گران‌تری را به فروش می‌رسانند. در مقابل نکته مهم دیگر در مورد بررسی کیفیت این است که قیمتش پخش لوازم‌یدکی خودرو به موضوع درجه یک یا دو بودن آن‌ها نیز بستگی دارد.

خرید لوازم خودرو در بازار ایران معمولاً با تمام دنیا متفاوت است. شرکت‌های ایرانی، خارجی، چینی درجه یک تا N و همین‌طور برندهای معتبر در بازار حضور دارند. گاهی نیز برخی شرکت‌ها محصولات بی‌کیفیت را تحت لیبل و نام برندهای معتبر تولید می‌کنند. به همین منوال تشخیص این که آیا واقعاً یک کالا اصل است یا خیر، بسیار سخت خواهد بود. فروشگاه‌ اینترنتی آذین یدک تهران امروزه بهترین روش برای استعلام قیمت لوازم‌یدکی است. می‌توانید پیش از خرید یک محصول قیمت را استعلام کنید یا حتی به‌صورت مستقیم از این فروشگاه‌ها کالای موردنظر خود را به‌راحتی تهیه کنید.

لوازم یدکی به قیمت کارخانه

فروش لوازم‌یدکی ماشین

همیشه خرید لوازم‌یدکی باکیفیت از مهم‌ترین دغدغه‌ها در بین عموم مردم است. برندهای ناشناخته و نامعتبر زیادی در بازار حضور دارند. تفاوتی ندارد که شما صاحب یک خودروی لوکس هستید یا یک ماشین اقتصادی و یا حتی تولید داخل. در نهایت خرید لوازم‌یدکی باکیفیت می‌تواند روی راندمان کاری ماشین شما تأثیر ویژه‌ای بگذارد. فروشگاه‌های آنلاین در حال حاضر نقش ویژه و مهمی در خرید این قطعات دارند. برخی از آن‌ها در حال حاضر شناخته‌شده‌تر و معتبر هستند و این می‌تواند باعث شود که حاشیه سودشان بالاتر برود. به‌هرحال نام و اعتبار خود را در بازار دارند.

اما اگر اهل خرید اقتصادی و با قیمت پایین هستید. معمولاً به دنبال مراکز فروش لوازم‌یدکی می‌روید که حاشیه سود پایین‌تری دارند و اصطلاحاً خوش‌قیمت‌تر، کالاها را در اختیار شما قرار می‌دهند. لوازم‌یدکی ماشین نیز شامل دسته‌بندی‌های زیادی می‌شود. از سیستم ایمنی و ترمز گرفته تا انواع قطعات تعلیق و… همه‌وهمه در اینترنت به فروش می‌رسند. حتی می‌توانید داشبورد کامل، لاستیک، درب و… را نیز به‌راحتی از طریق همین روش تهیه کنید. تنوع در لوازم‌یدکی خودرو هم مزیت و هم یک مشکل بزرگ است.

نکات مهم در مورد خرید لوازم‌یدکی خودرو

به‌راحتی می‌توانید کیفیت و یا اورجینال بودن مبدأ برند هرکدام از قطعات را در سایت‌های خریدوفروش لوازم‌یدکی کنترل کنید. هرکدام از قطعات خودروها یک حدنصاب کارکرد دارند. پس از ان معمولاً لازم است که قطعه تعویض شود. در مورد برخی خودروها این مدت‌زمان زودتر تمام می‌شود. می‌تواند بستگی به نحوه استفاده از خودرو داشته باشد. درهرحال توزیع‌کنندگان و فروشندگان بدون واسطه همیشه بهترین و ایده‌آل‌ترین انتخاب برای خرید هستند. آن‌ها هم کیفیت بالاتری از محصولات را در اختیار شما قرار می‌دهند و هم آن‌قدر تنوع دارند که شما در هنگام خرید به‌هیچ‌عنوان دچار مشکل نمی‌شوید.

از سرسیلندر، لنت، جلوبندی، لوازم بدنه، چراغ، سپر، ، شمع و وایر و… گرفته تا کالاهایی که در دسته‌بندی مصرفی قرار می‌گیرند. همه‌وهمه باید تحت لیبل‌های معتبر عرضه شوند. برخی شرکت‌ها نیز توسط برندهای تولیدکننده خودرو تضمین کیفی می‌شوند. در نتیجه در بازار خواهان بیشتری دارند و بیشتر می‌توان به آن‌ها اعتماد کرد. اگر قصد خرید لوازم ماشین را دارید هرکدام از این فروشندگان می‌توانند انتخاب منطقی تری باشند.

بلکه در برخی موارد ممکن است این تفاوت بر مبنای حاشیه سودی باشد که هرکدام از آن‌ها در نظر گرفته‌اند. به طبع مشتریان خرید لوازم‌یدکی به دنبال تهیه با پایین‌ترین قیمت در بازار هستند. ممکن است با جستجو در شهر خود به نتیجه مطلوبی در این زمینه نرسند. اما به‌هرحال فروشگاه اینترنتی لوازم‌یدکی آریا گستر این امکان را به مشتریان گرامی می‌دهد که در کوتاه‌ترین زمان ممکن، لوازم موردنظر را از روی پورتال این مجموعه انتخاب، بررسی و مقایسه و سپس سفارش دهند.

در کم‌ترین زمان ممکن محصول از طریق روش‌های ارسال به دست آن‌ها خواهد رسید. بازار محصولات تقلبی و انواع لوازم‌یدکی بی‌کیفیت این روزها داغ است. تشخیص آن برای عمده مردم کاری بسیار سخت و دشوار بوده  معمولاً مایل هستند که نخست در مورد هر خرید، تحقیقی در اینترنت و بین وب‌سایت‌ها داشته باشند. اولین مسئله در مورد حل این اپیدمی، خرید از فروشگاه‌های اینترنتی عرضه لوازم‌یدکی معتبر است.

خرید انواع قطعات و لوازم‌یدکی خودرو

درصورتی‌که قصد خرید از فروشگاه اینترنتی لوازم‌یدکی را دارید، حتماً به اصالت کالا، تضمین کیفی و همین‌طور برند تولیدکننده دقت کنید. بسیاری از شرکت‌ها حتی برای لوازم‌یدکی تولید شده بیمه‌نامه نیز ارائه می‌نمایند. فروشگاه‌های اینترنتی نیز با ارائه فاکتور کتبی و تضمین اصالت در بخش خرید و صفحه سفارش محصول، به مشتریان خود در این مورد اطمینان می‌دهند.

مزیت خرید اینترنتی این است که فرقی ندارد در کدام شهر ایران زندگی می‌کنید، به‌راحتی می‌توانید با انتخاب محصول، ضمن صرفه‌جویی در زمان آن را درب محل تحویل بگیرید و حتی مشاوره رایگان را در زمینه خرید و انتخاب دریافت نمایید. این مشاوره بخصوص در مواردی که بسته به سری ساخت و نوع خودرو و یا نوع سوخت آن، لوازم‌یدکی متفاوت خواهند بود بسیار برای مشتریان و افراد مبتدی و آماتور کاربردی است. عموماً فروشگاه‌هایی که به‌صورت عمده و مستقیم محصولات را عرضه می‌نمایند، حاشیه سود کم‌تری را در نظر گرفته و امکان تهیه از آن‌ها با بهترین قیمت وجود دارد.

شناخت کامل نسبت به فروشنده یکی از اولین اصول به جهت انتخاب یک محصول باکیفیت مناسب است. حتماً قبل از سفارش نماد اعتماد الکترونیک، مجوزهای عرضه و برند تولیدکننده قطعات یدکی خودرو را بررسی و چک کنید.

مزیت‌های روش خرید آنلاین لوازم خودرو

در این روش خرید، ارسال لوازم‌یدکی به سراسر کشور بدون محدودیت زمانی انجام می‌شود. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز و حتی روزهای تعطیل سفارش خود را در هر تعداد و حجمی که مایل هستید ثبت کنید. بر اساس نیاز، روش ارسال مناسب و مقرون‌به‌صرفه به شما پیشنهاد خواهد شد. پشتیبانی نیز به‌صورت 24 ساعته در 7 روز هفته در کنار شماست تا پاسخگوی نیازهایتان باشد. این سؤالات می‌تواند در مورد:

  • کیفیت و اورجینال بودن قطعات یدکی
  • انتخاب بر اساس مدل، سری ساخت و برند خودرو
  • قیمت و استعلام نرخ خرید عمده و…

باشد. فروشگاه‌های اینترنتی نیز عمدتاً برای ایجاد یک فضای رقابتی، سعی می‌کنند ارزان‌تر بفروشند. در نتیجه شما می‌توانید از این فرصت به جهت دستیابی به سود در خرید خود استفاده کنید. بسته به هر فصل، معمولاً لازم است که یک سری قطعات مصرفی خودرو تعویض گردند.