ورزشی

ربیعی: فقط خودم پاسخگوی نتایج تیم هستم

به گزارش خبرگزاری ایران تودی; رفسنجان پس از شکست 2 بر صفر مقابل استقلال در نشست خبری گفت: حادثه آبادان را تسلیت می گویم و امیدوارم خانواده عزیزش را از دست ندهد و غمگین نباشد. این فصل چه قهرمان شدیم چه نه، خسته نباشید به استقلالی ها که امشب بازی کردید و بردید. خسته نباشید خداوند مسگران رفسنجان را بیامرزد.

وی افزود: استراتژی ما در بازی امشب این بود که هر بار در این فصل استقلال به دلیل زدن گل اول نتوانست برنده شود، گل اول بازی را ما زدیم، این اتفاق نیفتاد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: در این بازی بدشانس بودیم. متأسفانه به دلیل فرصت های از دست رفته زیاد، این فرصت را در اختیار تیم باتجربه و باهوش «استگل» قرار دادیم و آنها هم در این فرصت به گل رسیدند. بعد از گل اول آنها باز و رو به جلوتر بازی کردیم و آنها توانستند گل دوم را در ضدحمله به ثمر برسانند.

وی با تمجید از ستاره میدان، امیرحسین حسین زاده با زدن هر دو گل ربیعی استقلال گفت: امیرحسین حسین زاده توانست با مهارت فردی بازی را برگرداند. در مجموع 10 دقیقه بازی را از دست دادیم. 80 دقیقه در ریتم بودیم اما از دقیقه 45 تا 55 بازی را باختیم که ابتدای نیمه دوم بود و همان 10 دقیقه ابتدایی نیمه دوم دو موقعیت به استقلال داد و آنها به گل رسیدند.

وی یادآور شد: البته بازی با تراکتورسازی در تبریز که در بازی با گل گهر و استقلال دروازه بانان بهترین بازیکنان زمین بودند. می توانستیم در این بازی با سبک عقب ماندن و دفاع قوی بازی کنیم اما این سبک من نیست. تیم من در تهران مقابل استقلال و پرسپولیس هم رو به جلو بود. شاید اگر گل اول را می زدیم، بازی فرق می کرد. ما به اصول پایبند هستیم و بازیکنان سخت تلاش کردند.

رفسنجان با اشاره به سبک فوتبالی سرمربی گفت: فوتبالی که ما بازی می کنیم به درد تماشاگر می خورد، یک جایی نتیجه می گیریم و یک جایی نتیجه نمی گیریم، اما وظیفه من این است که تیمم بیشتر موقعیت ایجاد کند و کمتر فرصت بدهد. ” مقابل «ایستاگل» قهرمان لیگ این کار را انجام دادیم و موقعیت‌های کمتری ایجاد کردیم، اما در نهایت شکست خوردیم. تجربه خوبی برای بازیکنان ما خواهد بود، زیرا به بازیکنان تاکید کردم که در نیمه اول بین دو قسمت گرفتار نشوند و این تیم باهوش است و از کمترین فرصت بیشترین بهره را می برد..

ربیعی رفسنجان با تشکر از هواداران مصری و همچنین مسئولان باشگاه و کارخانه مس گفت: ما در این سه سال به اهدافی که مسئولان باشگاه و کارخانه مس در نظر گرفته اند دست یافتیم و از این بابت خوشحالم. ما هم علاقه داشتیم اینجا باشیم.

وی در سخنان پایانی خود گفت: خیر، من یک سال دیگر با باشگاه مس قرارداد دارم. در دو هفته اخیر در حال مذاکره با هیئت مدیره باشگاه بودم و برنامه ها را بررسی کردیم. درخواست هایی داشته ام و امیدوارم این درخواست ها محقق شود. داشتن تیم مس رفسنجان مثل یک پدیده لیگ است [البته من نباید بگویم پدیده و شما باید بگویید] و حضور در جمع شش تیم برتر جدول با رقابت با تیم هایی مانند استقلال، پرسپولیس، سپاهان، فولاد و گل گهر نتیجه خوبی است. آنها از نظر اقتصادی، فرصت ها و حتی سابقه تیم های با تجربه تری نسبت به مس هستند و این رتبه یک دستاورد بزرگ است. من قرارداد دارم، برنامه ها را بررسی کردیم و در این فصل بازی دیگری داریم. در بازی آخر به کسانی که کمتر یا کمتر بازی می کنند فرصت بیشتری می دهیم.

رفسنجان با یادآوری اینکه فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال مس در نشست خبری حاضر نشد و به همین دلیل از داوری کنار گذاشته شد، گفت: آیا داوری روی بازی اشتباه تاثیر داشت؟ پرسید: شخصیت حرفه ای من در یک رابطه چنین است. اجازه بدهید در مورد تیمم صحبت کنم و اگر سوال جداگانه ای در مورد داوری دارید در خدمتم اما عدم وجود چنین موضوعی در نشست خبری سرمربی حریف بهانه ای شد برای پاسخگویی خوب. در مورد داوری هم من با یکی دو صحنه موافق نیستم و فکر می کنم دفاع وسط استقلال زودتر اخراج می شد و سیلوا هم می توانست اخراج شود. احتمال دارد استقلالی ها به پنالتی و آرمان رمضانی که آن طرف زمین است و من به صحنه نزدیک نیستم معترض باشند.

ربیعی در پاسخ به این سوال که در صورت ماندن تیمش در فصل آینده به دلیل باخت های سنگین، آیا به دنبال مهاجمی می گردی، گفت: بله، از نظر شرایطی که اشاره کردید، شاید دو بازی اخیر شباهت هایی داشت. فرصت های دو بازی اخیر اما بازی از نظر فلسفه متفاوت بود. به نظر من در کنار فراز امامعلی، محمدرضا سلیمانی و امید لطیفی، مجید علیاری، منشا و آذربایجان را داریم که توانستند توانایی های خود را به نمایش بگذارند. قبل از این بازی ما دومین خط حمله برتر لیگ بودیم، چون از موقعیت های خود استفاده می کنیم. امکان ندارد از فرصت ها استفاده کرده باشیم و گفته باشیم که فرصت سوزان است. ما بازیکنان جوانی داریم که آینده دارند و آنها باید در اینجا تجربه کسب کنند. در دو بازی مقابل استقلال و گل گهر با کمترین فرصت بازی کردیم و باید خودمان را ترمیم کنیم، اما خوشحالم آنطور که می خواهیم بازی می کنم و هزینه آن را می پردازم و به تنهایی پاسخگوی نتایج هستم.

بیشتر بخوانید:

دستکش طلایی لیگ در دستان حسینی

صفر استقلال در رفسنجان یکسان نبود!

داور پنالتی استقلال را ندید

253251