ورزشی

فروغی: می‌خواستم در فینال برای خودم تیر بزنم/ پیروزی را متعلق به خودم نمی‌دانم

دارنده مدال طلای تیرانداز المپیک: “در فینال استرس کمتری داشتم زیرا هشتم شدن خوب بود. می خواستم برای لذت خودم شلیک کنم.”

“ما به دلیل تکثیر سلاح با مشکلات زیادی روبرو شدیم.” ما بدون شلیک در خانه خشک تمرین کردیم. با بهبود تدریجی اوضاع و شروع آموزش ، ما توانستیم چندین مسابقه آنلاین با شرکت سایر کشورها برگزار کنیم و تقریباً آماده بودیم.
“ما در جام جهانی هند که قبلاً در این سطح نبوده بودیم ، یک مدال طلا به دست آوردیم.” ما همچنین در جام جهانی کرواسی مدال طلا گرفتیم. علاوه بر مدال ، خود را برای این مسابقات نیز آماده کردیم. ما باید آموزش و تجهیزات خود را حفظ کنیم.

دارنده مدال طلای المپیک توکیو گفت: “من فکر کردم به دلایل فنی در اواسط مسابقات مقدماتی المپیک به فینال راه پیدا نمی کنم.” در این شرایط نمی خواستم حداقل در رده های دهم و یازدهم ، در رده های پانزدهم و بالاتر از آن نظم داشته باشم. خدا خیلی به من کمک کرد و من شرایط را مدیریت کردم. وقتی آقای نصر به من گفت که به فینال می رسم بسیار خوشحال شدم.

فرغازی درباره آرامش خود در دور آخر گفت: “در دور آخر استرس من کمتر بود.” چون به مربی ام آقای نصر گفتم این برای من کافی است. رسیدن به فینال خوب است ، کسب مقام هشتم خوب است. می خواستم برای لذتی که در فینال گرفتم شلیک کنم. اما در این مرحله دیدم که اختلافات من با رقبا در حال افزایش است و من جلو هستم. احساس کردم که باید در هر ضربه 10 همان را حفظ کنم تا در جایگاه اول قرار بگیرم.

وی که در شبکه ورزش صحبت می کرد ، گفت: “هرچه به فینال صعود کردیم ، اشتباهات حریف بسیار زیاد شد ، اما من زیاد اشتباه نکردم. بنابراین بازی را با اختلاف 5 یا 6 امتیاز به پایان رساندم. فاجعه برای نفر دوم تا این حد اختلاف.

فراقایی در مورد مدال طلا و ساخت آن گفت: “من در مورد کار و مسائل خانه تحقیق خواهم کرد.” در مورد مدال ها ، من همچنین علاقه داشتم که از چه موادی ساخته شده اند و وزن آنها چقدر است. مراحل آماده سازی را دنبال کردم و دیدم که مدال طلا در اصل از آلیاژ نقره ساخته شده است.

وی گفت: “من آنها را دیدم و یکی از آرزوهای من بود که آنها را لمس کنم.” می دانستم که وزن آن 538 گرم و روکش طلا است. من دیدم که چگونه در کنار خط لوله ساخته می شود. وقتی داور به من گفت تماشای تمرینات من با یک گل خوب است ، من به مشخصاتم یک مدال اضافه کردم.

وی ادامه داد: این مدال طلا از نظر جنسیتی برای من طلا نیست ، از این نظر که مردم را خوشحال می کنم طلایی است. من این مدال طلا را به رهبر انقلاب تقدیم می کنم و امیدوارم که آنها آن را بپذیرند. خوشحالم که در این شرایط سخت مثل گرما که مخصوص ایران نیست و … مردم را خوشحال می کنم.
وی در خاتمه گفت: با این مدال طلا ، سایر ورزشکاران این کاروان انگیزه خوبی داشتند. امیدوارم اتفاقات خوبی در کاروان های تپانچه ، تفنگ و سایر کاروان ها رخ دهد.

فورگوئسی گفت: “من این پیروزی را به عنوان یک پیروزی خودم نمی دانم.” من دلیل این موفقیت را نمی دانم ، زیرا این لطف خدا بود. من معتقدم که باید نیرویی در پشت آموزش و تلاش وجود داشته باشد. نمی توان گفت دلیل مدال فقط تلاش من است. چون چین ، کره و غیره. اگر این مدال با تجربه حاصل نشود ، قطعاً نیرویی در پس آن وجود دارد.
انتهای پیام