ورزشی

پرسپولیس باید از تجربیات سید جلال در فینال آسیا استفاده کند

آفتاب‌‌نیوز:

محمد پنجعلی در مورد عملکرد پرسپولیس در دیدار برابر شهر خودرو مشهد که با برتری 3 بر صفر سرخپوشان به پایان رسید ، گفت: ما هنوز در هفته های اول هستیم و بدن بازیکنان به دلیل تربیت بدنی سنگین است و بازیکنان از نظر فنی آمادگی کامل دارند. نه خوشبختانه پرسپولیس هرچه بیشتر در هماهنگی کار می کند و می بینید که بازیکنان بابت زحمات چند هفته گذشته خود در بازی با شهر خودرو پرداخت شده اند. امیدوارم پرسپولیس با پیروزی در بازی های پیش رو در لیگ برتر با روحیه بالا به فینال آسیا برسد و با کسب عنوان قهرمانی مردم را خوشحال کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: فکر می کنم این فینال یک بازی یک بار باشد اما پرسپولیس با وجود از دست دادن بازیکنان تأثیرگذار ، هنوز شانس زیادی برای پیروزی دارد. از فینال لذت ببرید همانطور که قبلاً دیده ام ، بازیکنان ایرانی زندگی خود را در چنین بازی های بین المللی می سازند و برای هر حریفی دشواری ایجاد می کنند ، بنابراین امیدوارم پرسپولیس بتواند با ارائه یک بازی هوشمندانه و بدون خطا در این رقابت ها ، اولین قهرمانی خود را بدست آورد.

وی درباره مدافع 39 ساله پرسپولیس و گلزنی در دیدار آخر سرخ پوشان گفت: “سید جلال حسینی بازیکن بزرگی است و ما باید از تجربه او به ویژه در فینال آسیا بهترین استفاده را ببریم.” استفاده کنید و بدون شک گل محمدی مهارت های فنی حسینی را بهتر از هرکسی می داند. حسینی در حال حاضر با تجربه خود در زمین بیشتر بازی می کند و همچنان که یک مدافع ماهر است می تواند در این سطح رقابتی بازی کند.

آرمان رمضانی مدافع اسبق تیم ملی و پرسپولیس در مورد عملکرد غیرقابل قبول در خط حمله پرسپولیس اظهار داشت: رمضانی بازیکنی بسیار فنی است و موقعیت خوبی برای گلزنی دارد اما فکر می کنم این فشار روانی باعث شد تا او در ضربات آخر خود کمی بی دقت باشد. به آرامی ، عبدی نیز همین مشکل را دارد و باید به این دو مهاجم فضایی داده شود تا با به ثمر رساندن گل از این حالت روحی خارج شوند. پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است و انتظارات از بازیکنان این تیم زیاد است. فکر می کنم باید این بازیکنان جوان را تنها بگذاریم تا کم کم عملکرد اصلی آنها در زمین را درک کنند.

وی در پاسخ به اینکه آیا پرسپولیس نیاز به تقویت در برخی پست ها دارد یا خیر؟ وی افزود: بهترین فرد برای صحبت در مورد کادر فنی است زیرا نزدیک ترین فرد به تیم سرمربی است. من نمی دانم چگونه در این شرایط در شرایطی صحبت کنیم که زمان کمی قبل از فینال آسیا داشته باشیم.