ورزشی

ربیعی: توافقات ضمنی با انصاری انجام شده است/ حتما باید از داوری گلایه کنیم؟

رفسنجان می گوید آنها با محمد انصاری سرمربی مس به توافق پنهانی رسیده اند.

به گزارش ایران تودی ، محمد ربیع سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل آلومینیوم اراک گفت: این پیروزی را به تیم آلومینیوم تبریک می گویم. در مورد بازی ، من اصلاً با بازی تیم موافق نیستم ، زیرا یکی از معدود بازی های فصل بود که ما برنامه را ترک کردیم. ما انتظار این را داشتیم زیرا فشار بازی 120 دقیقه ای مقابل سپاهان هنوز وجود داشت. ما می گوییم روزی که خوب هستیم خوب است ، روزی که بد باشیم بد است. ما در عرض یکی دو دقیقه به گل رسیدیم و استرس زیادی داشتیم. آلومینیوم پس از این گل انصراف داد و در نیمه دوم 9 مرد از او دفاع کردند. بازی های موقعیت کم کلید از این طریق رخ می دهد.

وی افزود: “ما چند موقعیت را در دروازه از دست دادیم. در مورد اشتباه صوفیانی ، می توانم بگویم كه او خوب بازی كرد و این اشتباه اجتناب ناپذیر بود و ما نتوانستیم آن را جبران كنیم. .

سرمربی مس رفسنجان در مورد داوری موارد زیر را بیان کرد: من اصلاً درباره داوری صحبت نمی کنم اما دو سوال دارم. در دقیقه 112 بازی با سپاهان ، عمل آگل کعبی را نقض قانون دانست و داور کارت زرد دوم را به کعبی داد. بعد از آن بازیکن ما دیوانه شد و کار درستی انجام نداد. پس از تصمیم داور ، ما بازی را به 10 بازیکن و بازیکنان خود واگذار کردیم ، اما این صحنه چندین بار در این بازی تکرار شد ، اما تصمیمی گرفته نشد. می خواهم بدانم آیا اعمال قانون مورد پسند قضات است؟ سوال دوم من این است که وقتی تیم مقابل سخت بازی می کند ، هند چگونه نمی تواند ضربات پنالتی برای ما بگیرد؟ در 19 مسابقه پنالتی نداشتیم. داور مسابقه همچنین 4 دقیقه وقت اضافی برای این وقفه طولانی اعلام کرد. داوران باید بدانند که تصمیمات آنها سرنوشت یک بازی و یک تیم را تغییر می دهد. ممکن است مجبور شویم از داور شکایت کنیم تا بتوانیم بازی های تیم خود را با دقت بیشتری ارزیابی کنیم. بعد از مسابقه با سپاهان پیام های زیادی از داور دریافت کردم که چرا صحبت نکرده ام و اکنون نمی دانم چه کاری باید انجام دهم.

ربیعی ادامه داد: امروز فقط بین 17 تا 18 سال بودیم ، اما این بهانه ای برای شکست نیست. باز هم ، من نمی خواستم در مورد داوری صحبت کنم ، و آنها در مورد آن صحبت کردند زیرا از من س askedال کردند. تیم آلومینیوم نتیجه بهتری از ما نشان داد و توانست از گل خود دفاع کند و پیروز شود. این ضرر از ارزشهای ما نمی کاهد.

او پس از هفته هشتم در مورد عملکرد خوب تیمش توضیح داد: من با این موضوع موافق نیستم. معتقدم تیم روند خوبی قبل از هفته هشتم داشت و ما در هفته های ششم و هفتم پیروز شدیم ، در هفته چهارم عملکرد خوبی مقابل تراکتور داشتیم. ما در بازی های دیگر و مقابل تیم های با کیفیت بالا عملکرد خوبی داشتیم. بیایید به نتایج هفته های اول – پنجم تیم های جدید لیگ برتر در سال های اخیر نگاهی بیندازیم. نتایج این تیم ها در هفته های اول اجتناب ناپذیر است. به نظر من ، مس رفسنجان را باید كلی دید ، یعنی این تیم به عنوان تیم جدید در لیگ برتر كه قصد دارد در لیگ برتر بماند ، دارای رنكینگ یك رقمی است. بیشتر تیم های جدید لیگ برتر در حال بقا در لیگ برتر هستند و تنها پارس جنوبی استثنا بود ، اما من در تلاش هستم مس رفسنجان را تثبیت کنم. بازی با آلومینیوم نتیجه بازی جام حذفی با سپاهان بود که 120 دقیقه بازی سختی بود. آموزش چمن مصنوعی مانع از بهتر شدن ما می شود. امیدوارم شاهد چمن طبیعی در رفسنجان باشیم.

سرمربی مس رفسنجان در مورد تلاش این باشگاه برای جذب محمد انصاری گفت: دیروز مطلع شدیم كه آقای انصاری قصد جدایی از پرسپولیس را دارد و روز گذشته پرسپولیس را ترك كرد. دیدیم که دو یا سه تیم او را می خواهند. من به باشگاه گفتم اگر او قراردادش را فسخ كرد ، با اين بازيكن مذاكره كنيد تا از طريق تلفن مذاكره كند. پس از این تماس تلفنی ، انصاری صبح به رفسنجا آمد و آنها نگفتند که هنوز با این بازیکن به توافق نرسیده اند زیرا من اکنون با شما صحبت می کنم. فهمیدم که باید در دفاع چپ تقویت کنیم. همانطور که در دفاع راست با حسن جعفری توافق کردیم. وی به دلیل مصدومیت از روزهای اول و دوم آوریل به ما اضافه خواهد شد. اما دو بازیکن باتجربه وزن و شخصیت تیم را افزایش می دهند. محمد انصاری همچنین یک بازیکن تحصیل کرده و خوش اخلاق با سابقه بین المللی است. قبل از بازی به من گفتند که توافق سکوت کرده است ، اما حالا آنها آخرین خبر را می دهند. از آنجا که آخرین روز نقل و انتقالات است ، من از باشگاه تشکر می کنم که در مهلت مقرر فعالیت کرد. ما سعی داریم بخشی از برنامه را برای دو سال آینده آغاز کنیم.

انتهای پیام