ورزشی

استقلال برای قهرمانی حتما باید در دربی پیروز باشد/ ساپینتو روی تیمش تعصب زیادی دارد

حاج‌محمد: استقلال برای قهرمانی حتما باید در دربی پیروز باشد/ ساپینتو روی تیمش تعصب زیادی دارد

پیشکسوت آبی پوشان تهرانی نظرش را درباره عملکرد ساپینتو و شرایط استقلال در دربی بیان کرد.

مهدی حاج محمد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایران تودی درباره شرایط استقلال گفت: استقلال مقابل هوادار بازی خوبی انجام داد. به هر حال در برخی بازی‌ها پیش می‌آید که بتوانیم پرگل برنده شویم. در فوتبال اروپا هم چنین اتفاق پیش می‌آید. روزی بدبیاری یک تیم همزمان می‌شود با روز خوب یک تیم دیگر و چنین نتایجی رقم می‌خورد. دیدیم که منچسترسیتی هم پرگل لیورپول را شکست داد.

او ادامه داد: استقلال البته به نظرم به طور کلی نسبت به بازی‌های قبلی بهتر بازی کرد. در بازی‌های قبلی شاگردان ساپینتو آن‌قدر مسلط نبودند. حالا فرصت محک جدی ساپینتو در دربی رسیده. اگر استقلال برنده شود اتفاقی بسیار خوب رخ داده امااگر برنده نشود واقعا قهرمانی را از دست داده. دربی به طور کلی در تعیین قهرمان بسیار تاثیرگذار است.

پیشکسوت آبی‌پوشان درباره عملکرد سرمربی این تیم اظهار داشت: عملکرد ساپینتو تا این لحظه بد نبود اما ضعف‌هایی هم داشته. در چند بازی استقلال برد را از دست داد. به طور مثال در دربی رفت استقلال در ثانیه های پایانی برد را از دست داد که نباید چنین اتفای بیفتد. آبی‌ها نباید اجازه می‌داند یک ضربه سر نتیحه را تغییر دهد . مربیان بزرگ هنگام جلو افتادن فرصت گل به حریفان نمی‌دهند و به خوبی دفاع می‌کنند. بازی مقابل پرسپولیس ۶ امتیازی بود و از دست رفت. ساپینتو روی تیمش تعصب دارد. هنوز پولش را نگرفته اما شکایتی هم نکرده. این هم سندی بر تعصب او است.

وی افزود: خودم با چند مربی خارجی چون رایکوف و راجرز کار کردم. بهترین‌شان رایکوف بود که پشت دوار را هم می‌دید. او بی‌نظیر بود. مربیان فعلی هم خوب هستند اما اگر بخواهم مقایسه‌ای انجام دهم باید بگویم بهترین مربی رایکوف بوده. او حتی بدنسازی‌‌اش هم عالی بود و همیشه در اوج آمادگی بودیم.

حاج‌محمد در پایان در خصوص شانس قهرمانی استقلال عنوان کرد: استقلال قطعا شانس قهرمانی دارد اما اعتقاد دارم شانس قهرمانی سپاهان بیشتر است زیرا بازی‌های آسان تری در پیش دارد. استقلال بازی‌های سخت‌تری دارد و نمونه‌اش هم بازی مقابل پرسپولیس است. هر کدام در دربی ناکان باشند قهرمانی را از دست داده‌اند. در ضمن پرسپولیس هم یک امتیاز کمتر از سپاهان دارد. در نتیجه اگر آن‌ها شکست بخورند کاملا از کورس حذف خواهند شد.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف