ورزشی

تیم‌های تنیس ایران بدون مشکل در اردن هستند/ زمان اعزام از ابتدا شنبه بود

به گزارش شفاف ، داوود عزیزی درباره زمان پرواز تیم های ملی پسران و دختران زیر 12 سال ایران نه ظهر بلکه شب اظهار داشت: تیم های ملی در حال حاضر در اردن و سرمربیان در جلسه تیم هستند. به آنها از نظر فنی درگیر بودند. آنها با فاصله شش ساعت پرواز کردند و این اشتباهی بود که اپراتور هواپیمایی مرتکب شد و هیچ مشکل دیگری نداشت. گفته شد که تیم های دختر و پسر در 24 سپتامبر (2 اکتبر) پرواز کردند ، اما فقط در 25 سپتامبر (3 اکتبر) ، اما اینطور نبود و از ابتدا قرار بود تیم در 25 سپتامبر اعزام شود. و به اردن برسید.

عزیزی در پاسخ به این س ifال که آیا بلیط ها بررسی شده است یا خیر ، گفت: ما با شرکت هواپیمایی توافق کردیم که بلیط ها 25 سپتامبر ساعت 15:00 باشد و تاریخ و زمان رزرو اولیه ارسال شده برای ما درست باشد. خط هوایی متوجه اشتباه خود شد و مجدداً عذرخواهی کرد ، هزینه بلیط را پذیرفت و آن را پس داد. تیم های ملی به جای ساعت 15 بعدازظهر شنبه ساعت 22 پرواز کردند و همچنان بدون هیچ مشکلی در محل حضور دارند.

وی در پاسخ به این س ifال که آیا انتظار دارید تیم بزرگ به گروه 3 مسابقات دیویس کاپ صعود کند ، گفت: تیم و بازیکنان در حال حاضر در اردوی کیش هستند و فدراسیون همه امکانات را فراهم کرده است و تیم در تلاش برای صعود است. به گروه بپیوندید و برنده شوید. مردم را شاد کنید. اعتماد ما نیز از آن خداست.

رئیس فدراسیون تنیس در پاسخ به این سال که آیا با توجه به کیفیت کاروان اعزامی به بازی های آسیایی سعی در شرکت در بازی های آسیایی را دارد یا خیر ، گفت: من می خواهم بگویم که تنیس نیز باید بخشی از این ورزش باشد.