ورزشی

از نگاه حل مسئله‌ دانشگاه آزاد تا لزوم تعامل پژوهشگران با صنعت

لاله ملکونیا مدیرکل دانشگاه، صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی و سید حسن هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی از بخشهای مختلف کارخانه محله بیرجند بازدید و با سیدرضا شمس آبادی مدیرعامل این کارخانه دیدار و گفتگو کردند. ، مسئولان و کارشناسان شرکت با این تولیدکننده بزرگ دیدار و گفتگو کردند.


بیشتر بخوانید:

تعامل پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی و اداره کل صنعت خراسان جنوبی

نقش پژوهشگران در تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت


هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی نیز در این نشست گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی دارای فرصت ها، فرصت ها و فرصت های قابل توجهی است که در خدمت صنعت و توسعه استان است.

مدیرکل دانشگاه، صنعت و مراکز جامعه دانشگاه آزاد اسلامی نیز گفت: با دیدگاه های مثبت دکتر طهرانچی گام های موثری در جهت پیشبرد کارآفرینی و حل مسئله برداشته شده است و این فرصت ارزشمندی برای جوانان است. . مردم باید در زمینه فن آوری و مهارت ها آموزش ببینند.”

ملکونیا در ادامه با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی زمینه را برای خدمات رسانی بیشتر به صنعت فراهم کرده است، ادامه داد: دانشگاه و صنعت آنها تاکنون نتوانسته اند به یک مخرج مشترک و زبان مشترک برسند و یکدیگر را درک کنند.

از منظر حل مشکل دانشگاه آزاد تا نیاز پژوهشگران به تعامل با صنعت

وی یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی به جزیره و شبکه آزمایشگاهی جامع، قوی و یکپارچه تبدیل شده است و این تجهیزات و امکانات آزمایشگاهی ساختار یافته در مقیاس بزرگ در هیچ دانشگاه کشوری به اندازه دانشگاه آزاد اسلامی موجود نیست. “

مدیرکل مراکز صنعتی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی می تواند در زمینه های مختلف به کویر تایر کمک کند، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با 400 واحد دانشگاهی و 22 هزار هیات علمی می تواند کمک کند. اعضا از بهترین اساتید هستند و در نزدیکی صنعت کشور 11000 مرکز خدمات آزمایشگاهی و 170 مرکز تحقیقاتی وجود دارد.

مدیر کارخانه کویرتایر همچنین با ابراز خرسندی از رویکرد جدید دانشگاه اسلامی در صنعت خاطرنشان کرد: کویرتایر نیازهای تحقیقاتی و فناوری خود را هر ساله به عنوان یک چالش اعلام می کند.

شمس آبادی گفت: با برنامه ریزی و رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی، این صنعت اعتبار پیدا می کند.

وی تصریح کرد: کویرتایر می تواند از اساتید و پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی در سه حوزه کشف مواد اولیه، تست قطعات مکانیکی، پردازش فرآیند و تولید استفاده کند.

انتهای پیام/4078/4062/