ورزشی

دانشگاه آزاد اسلامی به انتخابی مطمئن برای نسل جوان و دانشجو تبدیل شده است

سید حسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا در بیرجند ، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی به انتخابی مناسب و ایمن برای نسل جوان و دانشجویان تبدیل شده است. به طور مداوم ، پذیرش ترم اول فقط بر اساس سوابق تحصیلی است و تا دوشنبه 6 سپتامبر تمدید می شود.

وی افزود: “داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش ، پذیرش و تعطیلات دانشگاه به نشانی www.azmoon.org ، ابتدا راهنمای ثبت نام را دریافت کرده و پس از مطالعه و دریافت اطلاعات ، در صورت تمایل و تهیه وام اقدام کنند. منطقه برای حرکت

رئیس دانشگاه اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در این مرحله از ثبت نام ، واحدهای بیرجند ، فردوس ، قاین ، طبس و نهبندان در همه رشته ها و مقاطع لیسانس در همه رشته های آموزشی به جز شعب این گروه دانشجو می پذیرند. علوم پزشکی: نام این رشته ها در وب سایت گروه های مذکور و در پایگاه داده مرکز ارزشیابی دانشگاه آمده است.

وی با اشاره به قابلیت ها و قابلیت های واحد هاشمی بیرجند گفت: بسیاری از امکانات علمی ، پژوهشی ، اجتماعی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی در استان و حتی شرق کشور بی نظیر است.

دانشگاه آزاد اسلامی به انتخابی مطمئن برای نسل جوان و دانشجویان تبدیل شده است

تمدید انتخاب رشته کسانی که با آزمون دانشگاه آزاد در 1400 آزمون ورودی شرکت می کنند

او تمدید کرد انتخاب رشته متقاضیان آزمون دانشگاه آزاد اسلامی که در سال 1400 در آزمون سراسری شرکت کرده بودند ، اعلام و یادآور شد: انتخاب افرادی که در آزمون سراسری شرکت کردند (بدون در نظر گرفتن پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی و دامپزشکی) تمدید شد. و طبق اعلام مرکز سنجش ، پذیرش و تعطیلات ، همه این داوطلبان می توانند با مراجعه به وب سایت مرکز www.azmoon.org تا نیمه شب دوشنبه 15 شهریور ، این رشته را انتخاب کنند.

رئیس دانشگاه اسلامی خراسان جنوبی افزود: داوطلبان موظفند با استفاده از رونوشت و کد دسترسی تحت کد ملی وارد سیستم شده و پس از پرداخت هزینه انتخاب رشته ، حداکثر 100 رشته و محل مناسب را انتخاب کنند. گروه تمرین مربوطه

هاشمی ادامه داد: علاوه بر گروه تمرین اصلی ، داوطلبانی که به گروه های هنری و زبان های خارجی می پیوندند و مجاز به انتخاب رشته هستند ، در صورت تمایل می توانند محله های میدانی این گروه را در لیست 100 گزینه ای قرار دهند.

وی تاکید کرد: داوطلبانی که در کتاب درسی آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی رشته مورد نظر خود را پیدا نمی کنند باید توجه داشته باشند که بیش از 95 درصد مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی بدون آزمون هستند. در صورت تمایل می توانید با مراجعه به سایت www.azmoon.org ثبت نام کنید.

رئیس دانشگاه اسلامی خراسان جنوبی توضیح داد: داوطلبان ابتدا باید مطمئن شوند که رشته انتخابی آنها در کتاب انتخاب رشته وجود دارد و سپس پرداخت هزینه انتخاب رشته را آغاز کنند.

توسعه کمی و کیفی دانشگاه آزاد بستر مناسبی را برای خلاقیت نسل جوان فراهم کرده است

هاشمی خاطرنشان کرد: توسعه کمی و کیفی دانشگاه آزاد اسلامی و ایجاد برنامه های کاربردی جدید مورد نیاز منطقه بستری را برای آموزش پایدار ، ظهور و خلاقیت نسل جوان و دانشجویان فراهم می کند. دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان نه تنها در سطح ملی بلکه در سطح بین المللی دارای موقعیت تأثیرگذاری هستند.

بیرجند سال گذشته مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان خارجی دانشگاه آزاد اسلامی را موفقیت ارزشمندی دانست و از معاون بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی تشکر و یادآوری کرد: هویت معنوی و اسلامی دانشجویان.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به تجربه نزدیک به 40 سال دانشگاه آزاد اسلامی استان گفت: توانایی و امنیت در برگزاری کلاسهای مجازی و رعایت پروتکل های بهداشتی ، دانشگاه آزاد اسلامی را به انتخابی ایمن و مناسب استان تبدیل کرده است. جوانان.

انتهای پیام / 4103/4062 /