حوادث

پیشنهادهایی برای خیرین هلال احمر

رئیس مجتمع درمان دارویی هلال ایران با تشریح هزینه های برآورد شده مجتمع و تشریح نیازهای شناسایی شده مجتمع گفت: حمایت اصلی اهدا کنندگان در این مجموعه ممکن است حمایت از بیماران نیازمند به دیالیز ، ناباروری ، جراحی چشم ، دندانپزشکی ، دیالیز باشد. دستگاه های جدید دیالیز و سیستم RO.

به گزارش ایران تودی ، دکتر سید محمدتقی حسینی طباطبایی روز گذشته در سی امین نشست انجمن خیرین استانهای تهران که با حضور رهبران و اعضای انجمن برگزار شد ، موارد زیر اضافه شد: این می تواند یک اهدا کننده باشد.

وی اعتبار بین المللی این مجموعه را به مزایای مارک تجاری با ارزش هلال احمر مرتبط دانست و گفت: این مجموعه از نظر جغرافیایی در نزدیکی یکی از مناطق 22 محروم تهران واقع شده است که 920 هزار نفر جمعیت و تعدادی خانواده دارد. این منطقه از نظر شاخص های سلامت تهران و کشور یکی از محروم ترین مناطق است.

حسینی طباطبایی با اشاره به وجود زمین کافی در منطقه اهدایی 6 هکتاری پری آگاهی آرش و توانایی آن در اخذ مجوز در زمینه های مختلف مشارکت بهداشتی ، گفت: مجتمع دارویی هلال ایران توانسته است اعتماد محلی ، استانی ، ملی و بین المللی را فراهم کند.

وی همچنین با ارائه پیشنهادهایی درباره احتمال و چشم انداز آینده این مجموعه گفت: خوشبختانه این مجموعه از حمایت كامل جمعیت هلال احمر برخوردار است و فرصت های خوبی برای مشاركت در پروژه های حمایتی و درمانی از جمله پروژه های عمرانی دارد. یک شهرک تصویربرداری ، پزشکی هسته ای ، مرکز توانبخشی و قلب جامع ، فیزیوتراپی ، آزمایشگاه های مرجع ، مرکز سرطان جامع ، داروخانه ، آمبولانس 24 ساعته ، مرکز دندانپزشکی جامع و … می تواند برای گسترش دامنه مجموعه ایجاد شود. متاسف

پس از این جلسه ، محسن ولیئی مدیرعامل مجمع خیرین استان تهران و شاهین فتحی دبیر انجمن و مدیرعامل جمعیت هلال احمر در مورد برنامه های اجرا شده توسط مجمع خیرین استان تهران و حمایت آنها از خانواده های آسیب دیده صحبت کردند. و بسته های معیشتی را به خانواده های نیازمند توزیع کرد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع دارویی و دارویی هلال ایرانیان ، در پایان اعضای انجمن خیرین استان تهران با بازدید از برخی مناطق این مجتمع اعلام کردند که حمایت های خیرخواهانه در جلسات آینده درگیر خواهد شد.

انتهای پیام