حوادث

نیازمند کمک خیرین برای ساخت و تجهیز پایگاه‌های هلال احمر هستیم

رئیس جمعیت هلال احمر با تأکید بر اینکه دولت و جمعیت هلال احمر ثروت کمی دارند و اهداکنندگان به ما کمک می کنند ، افزود: اگرچه ماه گذشته کمک های خوبی از دولت دریافت کردیم ، اما ما هنوز به کمک های کمک کننده نیاز داریم.

به گزارش ایران تودی ، دکتر کریم همتی در مراسم افتتاح پایگاه امداد و نجات ایران در استان گم از خانواده های ایرانی بخاطر اقدامات خوبشان تشکر کرد و افزود: بزرگراه گم – تهران یکی از شلوغ ترین جاده های کشور است و می تواند کار خوبی را انجام دهد. به افراد زیادی کمک کنید.

رئیس جمعیت هلال احمر با تأکید بر اینکه دولت و جمعیت هلال احمر ثروت کمی دارند و اهدا کنندگان نیاز به کمک ما دارند ، اضافه کرد: اگرچه ماه گذشته کمک های خوبی از دولت دریافت کردیم ، اما ما هنوز به کمک های کمک کننده نیاز داریم.

دکتر همتی خاطرنشان کرد: کشور ما کشوری در بحران است و ما باید برای آن آماده باشیم: “براساس قانون جدید بحران ، بسیاری از وظایف به دلیل بودجه جمعیت ، تحریم های فشار و بلایای طبیعی برای چندین سال به هلال احمر واگذار شده است.” در گذشته انبارهای ما خالی بود و پارک لجستیک ما پیر می شد.

رئیس جمعیت هلال احمر افزود: خوشبختانه در ماه های اخیر اقدامات بسیار خوبی در زمینه آموزش و امدادرسانی انجام شده است: “جامعه جایگاه ویژه ای در کشور دارد و ما تمام تلاش خود را برای حل مشکلات هلال احمر در استان انجام خواهیم داد.”

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر ، پایگاه امداد و نجات ایران که در 45 کیلومتری شهر گم واقع شده است ، صبح امروز با حضور رئیس جامعه افتتاح شد.

براساس این گزارش ، این پایگاه با حمایت مالی مرحوم نیکوکار ایرانی حاجی علی ساخته شد و یک ساختمان 255 متر مربع با مساحت 3000 متر مربع در 45 کیلومتری شهر گم افتتاح شد. واقع در گم.

آقای ایرانیانی که این پایگاه را به یاد پدر فقید خود بنا کرده است ، گفت: “اگر ساخت این پایگاه فقط به یک نفر کمک می کرد ، ساخت این پایگاه برای ما مفید خواهد بود.”

در این مراسم ، حاجی جواد ایرانی ، رئیس جمعیت هلال احمر با تشکر از دکتر گلفشان به دلیل تلاش های خود برای ایجاد اولین پایگاه نجات خیریه در استان گم.

انتهای پیام