حوادث

پلیس «جامعه محور» باید باشیم

وی گفت: “ما باید پلیس جامعه محور باشیم.”

به گزارش ایران تودی ، سردار مهدی حاجیان ناجا در مراسم تحلیف گفت: “امیدوارم بتوانم برنامه های خود را برای پاسداری از خون شهدا مطابق با مبانی و مبانی اسلام و دستیابی به اهداف والای انقلاب اسلامی ، دستورات و منویات حکیمانه رهبر معظم اجرا کنم.” و هیئت ناجا را اجرا کنید.

سردار حاجیان ادامه داد: اطمینان از نظم و قانون ، اجرای قانون و توسعه عدالت اجتماعی یکی از مهمترین ارکان ثبات سیاسی و نظام اجتماعی است که مسئولیت خطیر دستگاه های اجرای قانون برای تأمین قانون و نظم است.

ناجا با بیان اینکه مجاهدین برای خدا در فضای سبز مدال افتخارآمیز دارند خاطرنشان کرد: ارتقا security امنیت “ذهنی” در وظایف اجتماعی از امنیت “عینی” مهمتر است و افزایش احساس امنیت در جامعه می تواند موجب آرامش شود. افراد بیشتری تهیه کنید.

وی گفت: “امنیت محصول ارزشمندی است.” وی افزود: امنیت پایه و اساس توسعه فرهنگی ، اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی است و ما باید ضمن حفظ نظم و امنیت فاصله خود را با مردم کاهش دهیم ، زیرا تعامل با مردم می تواند تأثیرگذار باشد. اجرای قانون ، قانونی کردن اشخاص ، کاهش جرایم و غیره

حاجیان با اشاره به اقدامات فرمانده ناجا گفت: من معتقدم مردم پلیس را در ابتدای زندگی خود می بینند ، بنابراین این حضور باید “م effectiveثر” و “اطمینان بخش” باشد ، در نتیجه پلیس نسبت به جامعه دلسوزی و مهربانی نشان می دهد. ما باید سخت تر از همیشه کار کنیم.

وی گفت: اختیارات پلیس علیه قانون شکنان و متخلفان است و باید از نظر مردم نیروی پلیس دلسوز و مهربان باشد و این تصویر می تواند تعامل و همکاری مردم با پلیس را افزایش دهد.

حاجیان با بیان اینکه مأموریت های معاونت اجتماعی ناجا ارزشمند و حرفه ای است ، گفت: علی رغم تنوع و تعدد مأموریت های موثر ، نیروهای MP مأموریت در واقع سربازانی بی نام هستند و البته همه نیروها نیت خیر سردار اشتری را می دانند و سعی خواهند کرد اقدامات خود را به یک برنامه عملیاتی تبدیل کنند.

سردار با بیان اینکه ما یک نیروی پلیس “جامعه محور” هستیم ، در آخرین بخش سخنان خود از تلاش معاونین سابق اجتماعی ناجا از جمله احمد نوریان و سردار سعید منتظرالمهدی تقدیر کرد.

پیش از سخنرانی سردار احمد نوریان فرمانده ناجا ، گفتیم که در تلاشیم با تقویت فعالیت های پلیس ، توسعه فضای مجازی و بهبود فعالیت های مرکز در دوره تصدی وی به عنوان نماینده اجتماعی ناجا ، حوزه اجتماعی را به راه آهن اصلی برگردانیم. نظرسنجی این نماینده مجلس اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، مددکار اجتماعی سابق ناجا بر لزوم تقویت مشارکت عمومی و آگاهی عمومی به ویژه در اداره کل اسناد تأکید کرد.

انتهای پیام