ورزشی

هدفم کسب مدال خوشرنگ‌تری بود/ امیدوارم از بوکس بیشتر حمایت شود

طوفان شریفی در گفتگو با ایران تودی

هدفم کسب مدال بهتر بود/ امیدوارم از بوکس بیشتر حمایت شود

یکی از اعضای تیم ملی بوکس گفت: بوکس نیاز به حمایت بیشتری دارد و کمتر با ما مهربانی شده است.

توفان شریفی ملی پوش بوکس در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایران تودی درباره شرایط این رشته در ایران گفت: پتانسیل بوکس در ایران بالاست، یعنی اگر استعدادیابی درست انجام شود می توان بوکسورهای خوبی را کشف کرد و در تیم های ملی رده های سنی مختلف قرار داد. بوکس ورزش جذابی است و خوشبختانه در زمینه های مهم فرصت مدال آوری وجود دارد اما آنچه مهم است حمایت است. متاسفانه پس از کسب مدال جهانی توسط دانیال شهبخش، رشته بوکس ترجیح داده نشد.

او اضافه کرد: همه ما انتظار حمایت داشتیم اما در ابتدا منتقدان برای کاهش این مدال یک سری حاشیه ایجاد کردند، از طرفی حمایت مالی مورد انتظار از این رشته نبود. توقعات از ورزشکاران زیاد است و به آنها حق می دهیم چرا که وظیفه ما مدال آوری و به اهتزاز درآوردن پرچم کشورمان است که البته انتظار حمایت هم داریم. شاید باور کردنی نباشد که مبلغی که در هشت ماه گذشته دریافت کرده ایم تنها سه میلیون تومان باشد.

دارنده مدال برنز آسیا در مورد کسب سومین عنوان آسیایی خود و کیفیت این مسابقات چنین گفت: هدفم کسب مدال بهتری بود اما در مجموع خوشحالم که توانستم اولین مدال آسیایی ام را کسب کنم. قطعا تلاش خواهم کرد این روند را ادامه دهم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: چند سالی بود که این مسابقات به دلیل کرونا برگزار نمی شد یا مانند سال گذشته تعدادی از کشورها در آن شرکت نمی کردند اما امسال متفاوت بود زیرا همه شرکت کردند و استقبال بهتری از آنها شد. کار برای موفقیت در چنین شرایطی قطعا دشوار خواهد بود.

انتهای پیام





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه 0 رای دادن به و 0 به آن رای مخالف دهید