علمی و پزشکی

اهدای مدال فلورانس نایتِنگل به پرستاران و ماماهای دربند

این کمیسیون مدال فلورانس نایتنگل مدال جمعی جهانی را به همه پرستاران و ماماهایی اعطا شده به دلیل فعالیتهای بشر دوستانه از محرومیت از آزادی یا.

اخبار با توجه به کمیته بین المللی صلیب سرخ در ژنو, سویس. مدال فلورانس نایتنگل سال ۲۰۲۰ به منظور بزرگداشت پرستاران که در شرایط خطرناک خرید از دیگران مراقبت از ، برای آنها مطمئن بود.

این کمیسیون مدال فلورانس نایتنگل مدال جمعی جهانی را به همه پرستاران و ماماهایی اعطا شده به دلیل فعالیتهای بشر دوستانه از محرومیت از آزادی یا. این سکه معتبر و بالاترین عنوان افتخاری بین المللی پرستاری ، در این سال در مقایسه با سنت, قدرت انقباض ممکن است جایزه هر دو سال پرستاران در این جایزه به رسمیت شناختن پرستاران به دست آورد.

پیتر مائورر رئیس کمیته بین المللی صلیب سرخ (ICRC) در این زمینه گفت: “پرستاران قهرمانان میدان جنگ کووید-۱۹ وجود دارد. این فرشتگان نگهبان یک جامعه سالم است معتبر نیست, نه به خاطر فعالیت های درمانی و اهداف برای یادگیری و یا ربوده شده و یا. تصمیم به قبول این جایزه مدال فلورانس نایتنگل به همه پرستاران و دربند کشیدن عشق و احترام ما به آنها چگونه شما در مورد آنها احساس.

با وجود این واقعیت است که این نرم افزار از تکرار حمایت و حفاظت و بهداشت کارکنان زمانی که درگیری ها در مطابق با قوانین بین المللی بشردوستانه ، در عین حال ما می بینیم بیمارستان بمب گذاری و غیره. کادر پزشکی و پس از آن برای اولین بار از رسیدن به منابع درمانی است که مردم نیاز به خرید. دوباره همه احزاب نگران می خواهید برای محافظت از کارکنان پزشکی و همچنین به عنوان کسانی که به دیگران کمک برای قرار دادن زندگی خود را در معرض خطر که واضح همه چیز را به دست خود نسبت به آن را انجام دهد.”

مدال فلورانس نایتنگل معمولا قدردانی از شجاعت منتقل شود overawed با فداکاری از پرستاران قربانیان درگیری های مسلحانه و یا بلایای طبیعی هر دو سال یک بار وجود دارد. این آویز همچنین خدمات مراقبت و نمونه و یا نقش پیشرو در زمینه بهداشت عمومی و یا آموزش پرستاری نیز تعلق می گیرد.

دوازدهم مه, دویستمین سالگرد تولد فلورانس نایتنگل به عنوان بنیاگذار پرستاری جدید شناخته شده است.

همچنین سال ۲۰۲۰ از طریق خدمات نایتنگل مجمع عمومی سازمان بهداشت جهانی (سازمان بهداشت جهانی) به عنوان سال پرستار ماما نامیده می شد.

ژاک چاپواز – رئیس مدال فلورانس نایتنگل – گفت: “این مهم است که پرستار است که پس از تعهد ، و یا چیزی است که به مراقبت از قربانیان جنگ, یا نه, در درمان بیماران مبتلا به کووید-۱۹ یا شرکت که در آخرین لحظات زندگی خود را. بدینوسیله با تشکر از به رسمیت شناختن است که هر دو نفر از پرستاران که جهان سالم تلاش کنند. به اعلام یک تاریخ است. در این سال به خصوص پرستار است که از آزادی محروم باید مورد بررسی قرار گرفت. فلورانس نایتنگل همه موانع از زمان شکستن که کار پرستاری پرداخت.

بلبل پس از, برای کمک به سربازان مجروح شده در جنگ کریمه در دهه ۱۸۵۰ بازگشت به انگلستان و زندگی خود را وقف اصلاحات در مدیریت بیمارستان … تشخیص دهند که واحد از ارتش سلامت و مراقبت بریتانیا و ترویج آموزش و پرورش از پرستاران.

او نوشته های الهام بخش مهم پیشگیری از بهداشت و آموزش فنی و حرفه ای تاکید کرد. هانری به سلیقه پیشرفته – بنیانگذار کمیته بین المللی صلیب سرخ -از آنجا که بحث در مورد “گروهی از پرستاران داوطلب” برای نجات سربازان زخمی در میدان جنگ, کمپین مطرح شده در واقع نوشته های فلورانس نایتنگل الهام گرفته شده.

به مناسبت نایتنگل., کمیته بین المللی صلیب سرخ ۱۹۱۲ به پیشنهاد شورای نمایندگان هشتمین کنفرانس بین المللی صلیب سرخ., مدال فلورانس نایتنگل بنیاد نهاد. این مدال که بالاترین عنوان افتخاری بین المللی پرستاران به طور کلی که پرستاران برجسته اعطا شده به ساکنان ملی صلیب سرخ و یا هلال احمر ارائه خواهد شد.

بقیه پیام