استان ها

عزت و سربلندی انقلاب اسلامی مرهون اندیشه های ناب امام است

به گزارش خبرگزاری Kasvina Borna؛ معراج امام خمینی (ره) ، قیام 15 خرداد و شهادت امام جعفر صادق (ع) روز چهارشنبه با حضور کامل مدیرعامل ، معاونین و کارکنان شرکت آب منطقه ای قزوین با رعایت کامل اختراع ثبت شده در فضای باز این شرکت برگزار شد. پروتکل های بهداشتی

در این مراسم حجت الاسلام محمدی با گرامیداشت یاد و خاطره امام رهام اظهار داشت: یکی از شاخصه های بارز حضرت امام (ره) مقاومت و استقامت در برابر مشکلات بود و همین ویژگی امام را به فکر و اندیشه خاصی در جهان تبدیل کرد.

qzrw_60e49d_1622622597

دبیر شورای فرهنگی شرکت آب منطقه ای قزوین اظهار داشت: امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را به اوج عزت ، سربلندی و شکوه رساند و همیشه با مهمترین وظیفه به نظام نگاه کرده است ، بنابراین امروز وظیفه ما است به عنوان امام صادق واقعی امام بزرگوار برای محافظت. این اعتمادی است که وی بین ما به جا گذاشته است.

وی افزود: مناسبت های چهاردهم و پانزدهم خرداد فرصت خوبی است تا با مطالعه و تأمل در اندیشه ها و انگیزه های امام راحل و تلاش برای دفاع از ارزش ها ، از دستاوردهای معنوی این حرکت تاریخی مطلع شویم.

شرکت در انتخابات مشارکت در تعیین سرنوشت یک کشور است

محمدی با اشاره به انتخابات اظهار داشت: امروز همه ما وظیفه داریم با حضور در عرصه های مختلف اجتماعی از جمله شرکت در انتخابات از نظام خود که میراث امام خمینی (ره) است ، محافظت کنیم.

qzrw_0aa2ec_1622622598

محمدی در ادامه اظهار داشت: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی همیشه به دنبال راه هایی برای ضربه زدن به رژیم مقدس جمهوری اسلامی هستند و ما باید در انتخابات شرکت کنیم تا نقشه شوم آنها را خنثی کنیم و گامی در جهت پیشرفت و سربلندی کشور برداریم. .

وی افزود: با تقویت وحدت و اتحاد بین افراد جامعه پیرامون محور اسلام و قانون ، باید مراقب باشیم که اجازه ندهیم برخی افراد موجب تضاد و اختلاف بین مردم شوند.

محمدی اظهار داشت که باید با درک شرایط حساس کنونی ، شرکت در انتخابات و انتخاب فرد مناسب به مردم کمک شود.