عمومی

برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی برای کودکان و نوجوانان فارس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش آنلاین ، سعیدرضا کامرانی بعدازظهر دوشنبه به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دومین جلسه شرکت کرد و گفت سخنرانی عامل مهمی در آشنایی کودکان و نوجوانان با مبانی انقلاب اسلامی است.

در این نشست ، رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس بر اهمیت توضیح برنامه های آینده انقلاب اسلامی و آنچه در گذشته اتفاق افتاد ، تأکید کرد.

کامرانی اظهار داشت: با توجه به فعالیت های رسانه های خارجی که علیه انقلاب و جمهوری اسلامی کار می کنند ، آشنایی کودکان و نوجوانان با انقلاب اسلامی ضروری است و این فعالیت ها به راحتی در دسترس عموم قرار دارد ، لازم است با آنها آشنا شوید.

رئیس بخش فارسی در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت همکاری و کار سازمانهای عضو کارگروه تأکید کرد و وی بر دین و اسلام ایران تأکید کرد.

کامرانی گفت: اهداف و رویکردهای کارگروه کودک و نوجوان در ستاد دهه فجر آشنایی کودکان و نوجوانان با آرمان ها و اهداف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و زمینه سازی آن است. مشارکت بزرگ در رویدادهای ملی و انقلابی.

برنامه ریزی و ایجاد می کند تا کودکان و نوجوانان با ایده آل ها ، اهداف و خدمات انقلاب اسلامی بیشتر آشنا شوند و به کودکان و نوجوانان بیشتر اجازه می دهد در عمل و در غیاب آنها در برنامه ها و فعالیت ها شرکت کنند و شرکت کنند. فجر توسط صنعت مدیریت می شود و الگویی مناسب برای هدایت برنامه های مختلف فرهنگی ، هنری و ورزشی و کودکان و نوجوانان برای توسعه اهداف و آرزوها ، رویکردها و وظایف اجرایی انقلاب اسلامی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی ارائه می دهد. وی رئیس گروه کاری کودکان و نوجوانان ، مرکز رشد فکری کودکان و نوجوانان است. هدف دیگری که کامرانی بیان کرد. پس از این جلسه گزارشی از برنامه های اجرایی اعضای کارگروه شنیده شد.

بنابراین ، دفتر مرکزی مرکز فارسی علاوه بر تهیه مطالب توسط معلمان ، یک مسابقه انقلابی عکاسی برای اعضا و معلمان برگزار می کند.

طراحی ماسک های انقلابی ، نمایشگاه مجازی نقاشی های انقلابی ، مسابقه متن در مورد جملات زیبا و شپش برای ساختن پیشانی انقلابی ، مسابقه شعر نویسی و طراحی افسانه برای مادربزرگ ها و مادربزرگ ها از جمله برنامه های پارسیان است. در دهه مبارک فجر مرکز باشید.

همچنین معلمان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس ، محتوای فرهنگی ، هنری و ادبی برنامه کودک “گمپ گل هاجمهوری اسلامی ایران مرکز فارس را خواهد دید و معلمان و اعضای جوان داستان نویس در دهه فجر برای گفتن داستانهای انقلابی به برنامه و برنامه های مربوطه رادیویی و تلویزیونی خواهند پیوست.