عمومی

رسیدن لوله‌کشی گاز به شهرک صنعتی مدنی/راه و آب همچنان غایبین بزرگ – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین، گروه سال – آناهیتا رحیمی: این پردیس صنعتی شهید مدنی در تبریز است. این یک شهر صنعتی است که تولیدات ایران دست به دست هم داده است ، اما بسیاری از مشکلات سالها آن را تحت الشعاع قرار داده است.

پردیس صنعتی شهید مدنی 36 ساله است و با وجود 3500 کارگاه فعال تاکنون توانسته است فرصت های شغلی را برای جوانان فراهم کند. با وجود افتتاح خط لوله انتقال گاز در این شهرک چند سال بعد ، هیچ مشکل دیگری برای تصور وجود ندارد و هنوز هم ادامه دارد.

آب آشامیدنی سالم ، عدم آسفالت طراحی شده با افتتاح بزرگراه تبریز – سهند ، یکی از بزرگترین مشکلات این است که مسیر جدید ترافیکی که منجر به این شهرک نمی شود ، زبان هنرمندان شاغل در این شهرک شده است. با وجود مشکلات کوچک و بزرگ آنها هنوز کار می کنند ، اما تولید ایران باید بیشتر مورد حمایت مقامات قرار گیرد تا مشکلات موجود بیشتر شود و زمینه برای تولید و نیروی کار بیشتر فراهم شود.

افتتاح گازرسانی در شهرک شهید مدنی تبریز

7 شهردار منطقه تبریز در یک گفتگو گفتن با خبرنگار آنلاین وی گفت: افتتاح گازرسانی در شهرک غیرنظامی تبریز با 80 درصد پیشرفت فیزیکی ادامه داشته و در حال حفاری است.

محمدعلی سلیمی ادامه داد: ورودی شهرک شهید مدنی از بزرگراه کسایی و خروجی از مسیر وادی رحمت تبریز به طور موقت در نظر گرفته شده و مسیر ترافیکی جدید در روزهای آینده مشخص می شود.

عملیات آسفالت طراحی شده شهرک شهید مدنی سال آینده

وی افزود: کارهای آسفالت ریزی در اواخر سال آینده در شهرک شهید مدنی به دلیل حفاری گاز و فصل نامناسب انجام می شود.

مردم باید از خرید زمین بدون منشور خودداری کنند و بدون توجه به خرید ، باید اطلاعات کاربری زمین را دریافت کنند سلیمی گفت: هنگام بارش برف ، عملیات نمک پاشی در شهرک شهید مدنی انجام شد.

از ساخت و سازهای نامنظم و غیر اصولی خودداری کنید

او به خبرنگار گفت آنلاین وی گفت: برخی افراد به دلیل رعایت نکردن قانون باعث ساخت و سازهای نامنظم و غیراصولی می شوند ، در حالی که اگر مشکلات تأمین آب و گاز در شهرک شهید مدنی برطرف شود ، وظیفه مقاوم سازی ساختمان ها چیست؟

7 شهردار منطقه کلان شهر در پایان تبریز یادآور شد: مردم باید از خرید زمین بدون منشور خودداری کنند و حتی در صورت خرید زمین باید از آنها استفاده کنند.

یکی از هنرمندان شهرک شهید مدنی گفت گفتن با خبرنگار آنلاین وی گفت: از زمان افتتاح بزرگراه سهند – تبریز ، ورودی این شهرک بسته شده و مسیرهای ورودی – خروجی در نظر گرفته نشده است و اکنون احتمال تصادف همراه با ترافیک در مسیر موقت زیاد است.

کمبود آسفالت و آب آشامیدنی در شهرک شهید مدنی

اصغر موثق ادامه داد: از دیگر مشکلات موجود در شهرک شهید مدنی وجود چاله های زیادی در کوچه پس کوچه ها و متأسفانه عدم روکش آسفالت است که توسط شهرداری دیده نشده است.

وی افزود: کمبود آب آشامیدنی یکی از مهمترین مشکلاتی است که صنعتگران در این شهرک با آن روبرو هستند و علاوه بر این برخی از ساکنان این شهرک مجبورند برای تأمین نیاز خود از آب استفاده کنند که حیوانات شبانه از آن استفاده می کنند.

شاهد خبرنگار هنرمند شهرک مدنی آنلاین وی گفت: متأسفانه شهرداری هیچ تسهیلاتی برای این سکونتگاه در نظر نمی گیرد ، زیرا هنگام بارش برف نمکی نمی پاشید و این با وجود بارش برف در همه جا یخ می زند.

این سرباز گفت: با توجه به افتتاح گازرسانی در شهرک شهید مدنی ، تاکنون فقط 6 نفر از اهالی این منطقه توانسته اند گازرسانی کنند و بقیه اهالی نیز نتوانسته اند تخلفاتی از شهرداری دریافت کنند.

وی یادآور شد: تمام ادارات صنعت و مناطق تولید را بی ارزش می دانند و هیچ شیئی را در نظر نمی گیرند.

مشکلاتی وجود دارد تعداد زیادی در شهرک شهید مدنی

محمدی گفت که شهید هنرمند دیگری بود که در شهرک مدنی کار می کرد گفتن با خبرنگار آنلاین وی گفت: بیشتر محصولات این شهرک ایرانی است و نیاز به توجه مسئولان دارد اما متاسفانه سالهاست که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنیم.

عمده مشکلات این شهرک نبود آب آشامیدنی سالم و جاده آسفالته مناسب است اما تمام کارهای انجام شده تاکنون نتوانسته این مشکلات را برطرف کند.

وی ادامه داد: عمده مشکلات این شهرک کمبود آب آشامیدنی سالم و جاده آسفالته مناسب است اما با تمام کارهایی که تاکنون انجام شده این مشکلات هنوز برطرف نشده است.

استاد شهرک شهید مدنی گفت: تولید ایران موضوعی نیست که بتوان به راحتی از آن چشم پوشی کرد و به همین دلیل مسئولان باید موانع و مشکلات موجود در این شهرک را برطرف کرده و تولید ایران را افزایش دهند.

لزوم حل مشکلات شهرک شهید مدنی

سخنگوی شورای شهر تبریز گفتن با خبرنگار آنلاین وی گفت: در جلسات ، ورودی شهرک شهید مدنی و راه های تسریع در ورودی این شهرک مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

کریم صادق زاده ادامه داد: شهرک شهید مدنی یکی از شهرهای مهمی است که کارگران زیادی در آن مشغول به کار هستند و بنابراین باید مشکلات این شهرک حل شود.

وی افزود: شهرداری باید به زیبایی و توسعه این سکونتگاه توجه جدی داشته باشد و در این جلسات در مورد این موضوع به نقاط مشترک رسیدیم.

یک شهر صنعتی 36 ساله با مشکلات بیشماری که صنعتگران شاغل در این شهرک را آزار می دهد. وجود تنها 3500 کارگاه فعال دلیل واضحی برای تولید ایرانی است و نباید از آن غافل شد.