استان ها

تحقق شعار سال با اعتماد به نیروی متخصص و جوان داخلی

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا ، بسیججه ، استاد دانشگاه آزاد اسلامی استان هراسان رضوی ، در بیانیه ای که شب سال نو صادر کرد ، با اطمینان بر اجرای شعار سال تأکید کرد. در نیروهای متخصص و محلی.

در این بیانیه آمده است: “یک سال دیگر گذشت و آنچه برای ما باقی مانده عملکرد خوب یا بد است.” سال گذشته پر از اتفاقات تلخ و شیرین بود. بیماری کرونا ویروس قلب زندگی را برای ما سخت کرد و دوستان را از ما جدا کرد.

این بیانیه ادامه داد: در چنین شرایط دشواری ، بسیج ، این طایفه شریف انقلاب اسلامی ، گامی در جهت تسکین غم مردم برداشته و با پاسخ به ندای رهبری ، کمک های مومنانه خود را آغاز کردند.

در بخشی دیگر از این بیانیه آمده است: پزشکان ، اساتید و نیروهای بسیجی با توکل به خداوند متعال و پیروی از پیشوای قلب ها ، حاج قاسم سلیمانی ، در برابر مشکلات سر خم نکردند و از همه لحاظ در برابر این بیماری مقاومت کردند و مردم انقلابی که همیشه حضور دارند در ایران. آنها همچنین برای تسکین درد و رنج این ویروس شیطانی به کمک این عزیزان شتافتند.

در ادامه این بیانیه آمده است: “اکنون که یک سال می گذرد و سال جدیدی در پیش است ، ما باید در این زمینه با قاطعیت توجه ویژه ای به شعار محتوای امسال” تولید ، حمایت و موانع “اقدام قاطع انجام دهیم. قدرت خانواده های حرفه ای و جوان ، و با حضور حداکثری اعضای جامعه در انتخابات ریاست جمهوری و همچنین در شورای شهر و روستا ، آینده کشور را به دست کسانی که نگران مردم کوخون هستند می سپاریم. و کسانی که سرمایه اصلی ایران اسلامی هستند.

انتهای پیام / 4103/4062 /