استان هاکسب و کار ایرانیان

قیمت تور کیش با صبحانه و ناهار و شام

حتماً شما نیز برای سفر به کیش دچار تردید شده‌اید که کدام پرواز یا کدام هتل را برای سفر خود انتخاب کنید.شما انتخاب‌های زیادی دارید برای مثال شما می‌توانید بلیط هواپیما و هتل خود را به صورت جداگانه رزرو کنید که این انتخاب ممکن است هزینه‌ بالایی برای شما داشته باشد.

هزینه‌های بالای سفر به کیش باعث شده بسیاری از افراد تور کیش را انتخاب کنند، چرا که شما می‌توانید هزینه‌های خود را با وجود تخفیف و امکانات جانبی که آژانس‌های گردشگری در اختیار شما می‌گذارد بسیار کم کنید.

این تورها معمولاً شامل بلیط رفت و برگشت هواپیما، هتل و صبحانه رایگان است که آژانس مسافرتی کیش میزبان امکانات دیگری مانند ترانسفر فرودگاهی رایگان، گشت دور جزیره، جنگ شبانه رایگان، مشاوره رایگان و تخفیفات ویژه تفریحات کیش را نیز در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد.

قیمت تور کیش با صبحانه

در تورهای کیش همه هتل‌ها صبحانه را به صورت رایگان در اختیار مسافران خود قرار می‌دهند که این شما را از پرداخت هزینه اضافه در رستوران‌های مختلف جزیره بی‌نیاز می‌کند، در رستوران‌های لوکس جزیره صبحانه به صورت بوفه و سلف سرویس در اختیار شما قرار داده می‌شود که منوی کاملی از غذاهای سرد، گرم و نوشیدنی است.

اما در هتل‌های معمولی جزیره این صبحانه به صورت منوی انتخابی است و در آن‌ها شما صبحانه با تنوع کمتری دریافت می‌کنید.

قیمت تور کیش با ناهار

ناهار یکی از مهم‌ترین وعده‌های غذایی در سفر است، در حالی که شما بعد از ساعاتی تفریح و خوشگذرانی در جزیره به هتل برمی‌گردید نیاز دارید تا با صرف یک ناهار عالی انرژی بگیرید و خود را برای ادامه روز آماده کنید.

برخی از هتل‌های کیش مانند شایان، هتل ترنج، پارمیس و… ناهار را به صورت سلف سرویس ارائه می‌دهند که این منوی کاملی از غذاهای ایرانی، فرنگی، انواع دسر و نوشیدنی است.

شما می‌توانید با رزرو تور هتل‌هایی که همراه با ناهار است هزینه‌های خود را کاهش دهید چون در رستوران‌های جزیره باید مبالغ بسیار بیشتری را پرداخت کنید، در کنار اینکه زمان زیادی از شما گرفته می‌شود.

در برخی دیگر از هتل‌های جزیره ناهار به صورت منوی انتخابی است البته این را در نظر بگیرید که این منوی انتخابی همراه با پرداخت هزینه است.

به طور کلی تورهای کیش که همراه با ناهار است می‌تواند برای شما بسیار مناسب باشد.

قیمت تور کیش با شام

در جزیره کیش با هر شرایط و امکاناتی که خواسته باشید می‌توانید تور خود را رزرو کنید، چرا که تور برخی از هتل‌های جزیره کیش شام نیز دارد که باعث شده بسیار از افراد این هتل‌ها را برای اقامت خود انتخاب کنند.

این شام اکثراً به صورت منوی انتخابی و در برخی از هتل‌ها سلف سرویس است، منوی انتخابی می‌تواند شامل انواع غذاهای فست فودی یا غذاهای دیگر باشد.

یکی از هتل‌هایی که معمولاً شام همراه با منوی انتخابی دارد لیلیوم یکی از هتل‌های 4 ستاره در جزیره کیش است.

تور کیش با صبحانه و ناهار یا صبحانه با شام

در هتل‌های جزیره کیش شما می‌توانید هتل‌هایی را پیدا کنید که تورهای آن همراه با صبحانه و ناهار یا صبحانه و شام است، و تاکنون هتلی صبحانه، ناهار و شام را به صورت رایگان در اختیار مسافران خود قرار نداده است.

انتخاب این تورها بستگی به شما دارد، افراد برای اینکه تور خود را همراه با ناهار یا شام انتخاب کنند دلایل مختلفی را در نظر می‌گیرند که شما نیز بر اساس نیاز خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب و برای سفر خود به کیش آماده شوید.

اما معمولاً برای افراد ناهار اهمیت زیادی دارد و ترجیح می‌دهند هتلی را انتخاب کنند که تور آن همراه با ناهار باشد و در شب‌های زیبایی کیش شام خود را در رستوران‌های جزیره سرو کنند.

شاید برای شما جالب باشد، راهنمای سفر به کیش

چگونه تور کیش ارزران به کیش را همراه با صبحانه، ناهار یا شام رزرو کنیم؟

همانطور که گفتیم وعده‌های عذایی در سفر اهمیت زیادی دارد، شما قبل از سفر باید نیازهای خود را مشخص کنید و بر اساس آن تصمیم بگیرید که چه توری را برای سفر خود انتخاب کنید.

شما با انتخاب هر یک از تورهای کیش که همراه با صبحانه، ناهار و یا شام است می‌توانید هزینه‌های سفر خود را تا حدودی کم کنید در کنار آن در رستوران‌های با کیفیت و متنوع زیاد هتل غذای خود را نوش جان کنید.