عمومی

فارس باید پیشران تولیدات داخلی شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش آنلاین ، آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه این هفته شیراز با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: استان فارس باید در همه بخشها یکی از پیشتازان تولید داخلی باشد. بنابراین ، می توان از فرصتهای موجود در استان فارس برای زمینه سازی توسعه استان فارس در همه ابعاد استفاده کرد ، به طوری که ایران می تواند به عنوان یکی از استانهای پیشرو در تولید داخلی در کشور ایفای نقش کند. به

امام جمعه شیراز ادامه داد: یکی از راه های تقویت کشور در همه ابعاد ، تقویت تولیدات داخلی برای تقویت اقتصاد کشور است ، بنابراین اگر مردم ایران بخواهند دشمنان کشور باید به این درک برسند. بیش از 80 میلیون ایرانی با مشکل مواجه خواهند شد. جاده.

وی خاطرنشان کرد که بلوک های غربی و شرقی در حال کار هستند و برای نشان دادن ایران به عنوان یک کشور وابسته ، اما دولت ایران هنوز اجازه نداده است که این کشور به کشورهای خارجی وابسته شود.

آیت الله دژکام مقاومت مرزها را عنصر مهمی در ایران برای جلوگیری از ورود دشمنان به کشور دانست و بر مقاومت اقتصادی تاکید کرد و افزود: “ما ایستاده ایم” فقط یک شعار محوری برای رسیدن به اهداف بزرگ انقلابی نیست. بلکه در این جهت .. جان بیش از 300 هزار جوان را قربانی کرد آنا علیرغم این واقعیت که ایران در حال حاضر یک کشور مستقل است ، آنها به دلیل تمایل زیاد خود برای مقابله با کشورهای استعمارگر ، آن را به سرزمین مادری خود تبدیل کردند.

وی با اشاره به سالروز یاد حافظ و منویات مقام معظم رهبری بر این شاعر نامدار ایرانی گفت: شیوه زندگی حافظ یکی از شیوه های زندگی عرفا و نخبگان جامعه است ، جامعه استان فارس پر است. حافظ اولویت آنهاست و آنها می توانند عاملی برای توسعه فرهنگ ایرانی اسلامی در جهان باشند ، بنابراین ما باید از این نخبگان فرهنگی و ادبی بیشتر در جامعه استفاده کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در خطبه نماز جمعه این هفته شیراز گفت: بیدار شدن انسان از خواب می تواند به سمتی حرکت کند که نفس را بالا ببرد و شخص را به خدا نزدیک کند. روح او به تعالی نزدیکتر خواهد بود.

وی ادامه داد: قرآن اصلی اکثر قدرت تربیت انسان به انسان می آموزد که چگونه برای رسیدن به خدا تلاش کند و قرآن انسان را به تعقل فرا می خواند و به او می آموزد که برای برتری تلاش کند و برای رسیدن به حقیقت س questionsال کند. پاسخ می دهد

به گفته این مقام مسئول ، همه س questionsالات مطرح شده در قرآن ، س questionsالاتی است که روحیه فرد را بالا می برد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و فرماندار نماز جمعه شیراز ، طرح انتقال آب از دریا به استان را برنامه و عاملی مثبت برای توسعه استان خواند.