عمومی

تحول اقتصاد کشور با تحقق شعار سال – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام محمد جمشیدی در گفتگو گفتن وی اظهار داشت: متأسفانه در سال 1999 دولت دوباره بر روی موضوعات حاشیه ای تمرکز كرد و از اهداف اعلام شده و “منافع ملی” خارج شد و بدین ترتیب بی عملی و بی احتیاطی وزارتخانه های اقتصادی را به وضوح نشان داد.

وی با بیان اینکه مسئولان و دولتمردان به اندازه کافی برای تقویت تولید ملی از تولید و صنعت حمایت نمی کنند گفت: عملکرد دولت در رونق تولید نه به افتخار ایران بود و نه به رضایت مقام معظم رهبری رسید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهار ادامه داد: “سیاست های اشتباه ، نگاه به غرب و امید به خارجی ها و همچنین اقدامات اشتباه دولت منجر به همه این منابع و یک کشور غنی ، قدرتمند و غیرقابل مقایسه ایرانی شده است. بسیاری از بزرگ و کارآفرینان با استعداد. “پر از مشکلات اقتصادی است ، و پس از 42 سال ، مردم هنوز مرغ و تخم مرغ ، کره ، برنج ، میوه و غیره می خورند.

وی در ادامه گفت: “خلافکاری مقامات و دولتمردان باعث شده است که رهبر معظم انقلاب شعار تولید ، حمایت و انسداد را برای سال 1400 انتخاب کنند. تعیین چنین شعاری برای سال جدید نشان دهنده اهمیت ویژه رهبر معظم انقلاب در اقتصاد و خرد. ” بخصوص این رشد و جهش تولیدات محلی است.

جمشیدی گفت: “این شعار بسیار مهم و اساسی است و در صورت اجرای صحیح و دقیق ، قطعاً منجر به تحول بزرگی در اقتصاد ایران و حل مشکلات اقتصادی خواهد شد.”

وی خاطرنشان کرد: مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری و مطابق با “شعار سال” باید سه نیرو وجود داشته باشد. .یک به طور خاص ، قوه مجریه ، یعنی دولت فعلی و دولت آینده در سال 1400 ، به ویژه از تولیدکنندگان و تولیدکنندگان و کارآفرینان حمایت و پشتیبانی می کند ، همه موانع و بروکراسی های غیرضروری علیه فعالان اقتصادی و تولید را برطرف و از بین می برد. و تولید کنندگان روان تر و آنها چرخه های تولید اقتصاد ایران را بی خیال و با سرعت بالا به حرکت در خواهند آورد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بهار افزود: شعار دهه 1400 با دقت بسیار زیادی انتخاب شده و از اهمیت ویژه و قابل توجهی برخوردار است.

وی گفت: شعار (تولید ، حمایت ، برچیدن) به صورت جامع و گسترده انتخاب شد و در واقع چندین فعالیت اساسی و مهم در یک قالب و به عنوان یک شعار اعلام شد.

در همین راستا و برای اجرای شعار امسال در وهله اول ، جمشیدی باید “جهش و جهش تولید” را به عنوان یک هدف و برنامه کارشناسی برای 4 ماه باقی مانده از دوره دولت فعلی در نظر بگیرد و از همه آنها استفاده کند. وی با بیان اینکه دولت توانایی حمایت از تولید ، تولیدکنندگان و کارآفرینان ایرانی را دارد افزود: این دولت به همان اندازه که وقت و انرژی دارد باید رضایت فعالان اقتصادی و کارآفرینان را با رفع موانع و تحریکات جلب کند.