حوادث

اجرای خریدسربازی و جریمه ریالی غایبان دوباره تکرار می‌شود؟

رئیس اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با استناد به یکی از روسای تأمین اجتماعی در رابطه با تهیه خدمت سربازی ، منبع اخبار نظامی را ناجا ، خدمات دولتی و ستاد کل عنوان کرد. اعلام کرد: خدمت سربازی یا حتی جریمه ریالی کسانی که در این موضوع شرکت نمی کنند در دستور کار نیستند.

به گزارش ایران تودی ، در روزهای اخیر گزارش هایی مبنی بر خدمت سربازی با استناد به یکی از مدیران ارشد سازمان حمایت اجتماعی منتشر شده است که شرایط خرید خدمت سربازی و حتی مبلغ مرتبط با آن را اعلام کرده است. انتشار توسط یک مقام غیرنظامی عجیب به نظر می رسد.

با این حال ، این خبر در بسیاری از رسانه ها ، از جمله صداوسیما ، به عنوان خبر خوبی برای سربازان بازنشر شد و در بین مشمولان نظام درباره طرح خرید خدمت سربازی تردیدهایی وجود داشت. این موضوع توسط تعدادی از مخاطبان ایران تودی نیز مورد سال قرار گرفته است و به نظر می رسد اشتباه در نحوه بیان یا تصحیح خبر منجر به اعلام روش محاسبه خدمت سربازی به عنوان “تاریخ بیمه” تحت عنوان “خرید نظامی” شده است. سرویس “.

انتشار این خبر منجر به کسب مجدد خدمت سربازی شد امیر غلامرضا رحیمی پور ، رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح پرسیدن.

وی در گفت وگو با ایران تودی ، درباره این خبر گفت: “طبق قانون دیرینه ، خدمت سربازی یکی از سالهای سابقه بیمه و بیمه بازنشستگی است و بنابراین متقاضیان باید کسورات و پرداخت ها را پرداخت کنند.” این بیمه باید شامل تاریخ باشد از این دو سال

وی ادامه داد: این شماره مربوط به شرکت های بیمه است و متأسفانه هیچ ارتباطی با موضوع خدمت سربازی ندارد که در برخی اخبار منتشر می شود. در این مورد همانطور که بارها گفته شد ، ستاد کل نیروهای مسلح علاوه بر طرح مجازات نظامی با خدمت سربازی نیز مخالف است و این برنامه ها دیگر عملی نمی شوند.

رحیمی پور خرید و فروش هرگونه خدمت سربازی را ناعادلانه خواند و گفت: اجرای چنین طرح هایی آثار و پیامدهای منفی بسیاری در جامعه دارد و بنابراین ستاد کل نیروهای مسلح تصمیمی برای انجام این کار ندارد.

رئیس اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه منبع رسمی اخبار نظامی ناجا و سازمان خدمات دولتی ستاد کل نیروهای مسلح است ، تأکید کرد: نام طرح کسانی که اقدام نمی کنند و به امید اجرا ، پیشنهاد و نظر شخصی وارد ارتش نشوید.

انتهای پیام