حوادث

جایگاه سربازان در مجموعه پلیس ممتاز و ارزشمند است

رئیس پلیس امنیت فراجا رشادت های کارکنان را در حفظ امنیت ایران اسلامی قابل تحسین دانست و گفت: سربازان نگین نیروهای مسلح هستند و از جایگاه ممتاز و ارزشمندی در نیروی انتظامی کشور برخوردارند.

به گزارش ایران تودی، سردار مهدی معصوم بیگی به مناسبت هفته نیروی انتظامی، هفته وحدت و هفته نیروی انتظامی، به سربازان منتخب پلیس پیشگیری که همزمان با هفته نیروی انتظامی در ستاد پلیس پیشگیری شهرستان فرجا برگزار شد، تبریک گفت. رسول اکرم (ص) گفت: بار دیگر خداوند متعال را شاکریم که توانستیم در خدمت برادران و همکاران عزیز و جوانان برومندی باشیم که پیشرفت و رشد آنها در گرو تلاش و فداکاری این جوانان غیور است.

وی با بیان اینکه سربازان زینت نیروهای مسلح هستند، افزود: با توجه به حضور جوانان در حال خدمت در دستگاه های نظامی و انتظامی، روحیه جوانی، شادابی و نشاط همواره در این مراکز حاکم است.

معصوم بیگی ادامه داد: استفاده از دانش، مهارت و توان علمی نیروهای نظامی و انتظامی در حین انجام وظیفه، اجرای وظایف را با سرعت و کیفیت بالا انجام داد.

رئیس پلیس امنیت فراجا با اشاره به نقش مأموران وظیفه در ایجاد امنیت و صیانت از کل ایران اسلامی گفت: وظیفه ماموران وظیفه در نیروی انتظامی کشور ممتاز و ارزشمند است چرا که امنیت جامعه را تضمین می کند. اشخاص حقیقی.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: فداکاری کارگران وظیفه ای ارزشمند، تحسین برانگیز و الگوی شگرف برای سایر جوانان کشور است.

وی با ذکر دوران جوانی و سربازی به عنوان مهمترین مرحله زندگی هر فرد و ورود به زندگی عمومی و کسب تجربه، گفت: کارکنان وظیفه باید سعی کنند منضبط و مسئولیت پذیر باشند. حضور در فضای نظامی و انتظامی، خدمت به کشور عزیزمان ایران اسلامی، فراگیری و اطاعت از قوانین تکلیف و تکلیف در ادای دین.

معصوم بیقی در هفته نیروی انتظامی به ماهیت طرح ارزشمند «قاسم» که به همت پلیس پیشگیری فرج برای دومین سال اجرا می شود، اشاره کرد و خاطرنشان کرد: «طرح قاسم» برگرفته از نام مبارک است. . شهید حاج قاسم سلیمانی، این مرد بزرگ مدافع امنیت، راه و منش پرافتخار سردار سلیمانی، سرمشقی برای همه رزمندگان ایثارگر ایران اسلامی است.

به گزارش سایت پلیس، در این مراسم که با حضور جمع کثیری از کارکنان وظیفه در ستاد فرماندهی پلیس راه آهن، فرودگاه و پلیس پیشگیری فراجا برگزار شد، از کارکنان برگزیده و نمونه با اهدای لوح تقدیر، لوح یادبود قدردانی شد. و صندوق های پولی جوایز

انتهای پیام