اقتصادی

کاهش مرگ مصدومان جنگی با پانسمان پیشرفته/درمان جراحات مصرف‌کنندگان داروی ضدانعقادی

در یک شرکت دانش بنیان، محققان از پلیمرهای زیستی برای ساخت پانسمان‌هایی استفاده کردند که می‌توانند به سرعت خونریزی را متوقف کنند و می‌گویند که می‌توان از آنها برای جلوگیری از شلیک گلوله به سربازان در طول جنگ استفاده کرد. همچنین می توان از آن برای جلوگیری از خونریزی در مجروحانی که داروهای ضد انعقاد مصرف می کنند استفاده کرد.

محمود قفقازی، مدیرعامل یکی از شرکت های بهداشتی مستقر در برج آمریکایی در گفت وگو با ایران تودی. وی گفت: یکی از عوامل اصلی مرگ و میر در جنگ ها و همچنین تصادفات، خونریزی بیش از حد افراد و سربازان است. کاهش مرگ و میر. ” بدون خونریزی در حوادث و بلایا.

وی با اشاره به تاثیر روش های سنتی برای جلوگیری از خونریزی گفت: روش های تسریع در لخته شدن خون در بیمارانی که مشکل انعقاد خون دارند و همچنین در بیمارانی که داروهای ضد انعقاد مانند وارفارین و کلوپیدوگرل مصرف می کنند موثر نیست. از این رو محصولی تولید کرده ایم که در تمامی گروه ها قابل استفاده است.

وی درمان سریع زخم Caucasian را یکی از پیشرفته ترین محصولات ترمیم زخم این شرکت دانست و خاطرنشان کرد: این بانداژ پودری بسیار مؤثر است که روند هموستاز خون را تسریع می کند، لخته شدن خون را در بیماران تصادفی تسریع می کند و از خونریزی جلوگیری می کند.

وی با اشاره به عملکرد این پانسمان برای جلوگیری از خونریزی سریع، تصریح کرد: این بانداژ که در تماس با خون قرار می گیرد، سرم خون را جذب و متورم می کند و توده ای شبیه لخته خون ایجاد می کند و با ایجاد مانع فیزیکی خون را متوقف می کند. ساختار دانه ای این محصول همچنین سطح زیادی را برای جذب سرم خون فراهم می کند و در نتیجه سرعت و استحکام پانسمان را افزایش می دهد.

مدیرعامل دانشبانیان با تاکید بر اینکه این محصول توانایی رفع نیاز انعقاد سریع خون را دارد گفت: این محصول بومی کشور و مشابه محصول آمریکایی است.

وی با اشاره به کاربرد سریع این پودر خون بند در زمان جنگ گفت: وقتی گلوله به سربازان اصابت می کند، این فرآورده بلافاصله پس از شلیک می تواند خون را متوقف کند.

قفقازی ساختارهای به کار رفته در این محصول را بیوپلیمرهای زیست سازگاری عنوان کرد که در محل خونریزی ایجاد حساسیت نمی کند و ادامه داد: این مکانیسم پیشرفته پانسمان برخلاف سایر پانسمان های مورد استفاده در خونریزی گرمازا نیست و به بدن آسیبی نمی رساند. محل خونریزی و بافت اطراف آن. “تشکیل نمی شود.

به گفته مجری طرح، این محصول برای تروما، زخم های جنگی، زخم های گلوله، خونریزی، بریدگی و خراش قبل از انتقال بیمار به بیمارستان قابل استفاده است و بیمارانی که داروهای ضد انعقاد مصرف می کنند نیز می توانند از این پانسمان بهره مند شوند.

انتهای پیام/