عمومی

پرورش دانش‌آموزان با فرهنگ بسیجی آینده کشور را تضمین می‌کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سید جلیل در گفت وگو با موسوی آنلاین در مورد هفته بسیج و بسیج دانشجویی اظهار داشت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ، دانشجویان از نسل های آینده جامعه هستند و این امر در کنار تفکر بسیجی بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه دانشجویان پس از پیروزی انقلاب در دوره ها و مناطق مختلف بودند ، تصریح کرد: نمونه بارز آن هشت سال دفاع مقدس است که ما هشت سال به انقلاب ارائه کردیم ، شهدا و دیگر شهدای دانش آموز معروف به فهیمدا و پناهی.

نقش دانش آموزان در مبارزه با تاج

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: دانش آموزان و بسیجیان بسیجی امروز در صنعت ساختمان به ویژه در مبارزه با ویروس کرونا و ضد عفونی راه ها و مدارس در بیماری کرونا ویروس نقش داشته اند. آنها خدمت کردند.

وی با اشاره به اهمیت اعلام مرحله دوم انقلاب که توسط رهبر معظم انقلاب در سال جاری اعلام شده است ، گفت: گام دوم انقلاب در مورد نقش جوانان و نوجوانان از جمله دانش آموزان و اهمیت نسل آینده است.

موسوی با بیان اینکه امروز پس از یک جنگ سخت با یک جنگ نرم روبرو هستیم ، “یک جنگ نرم دشوارتر از یک جنگ سخت است ، زیرا گروه دشمن در یک جنگ نرم روشن و پوشیده و غبارآلود نیست. آنها برای این کار باید از دانش آموزان استفاده کنند. در این زمینه و همچنین در زمینه های دیگر موفق باشید.

وی با تأکید بر اینکه دانش آموزان نمی توانند درگیر جنگ نرم با تفکر بسیجی شوند ، گفت: با ایجاد تفکر بسیجی ، دانشجویان ما می توانند بر بسیاری از مشکلات امروز و آینده جامعه غلبه کنند ، زیرا دانش آموزان نسل بعدی جامعه هستند.

تفکرات بسیجی عراق و سوریه را از دست داعش نجات داد

مسئول بسیج دانشجویی سپاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) استان البرز با اشاره به اینکه همه اندیشه های بسیج در عقل سلیم دارویی و درمانی دارند ، توضیح داد: انجام خواهد شد.

وی تأکید کرد: اگر دانشجویان در مسیر درست قرار بگیرند ، مطمئناً نسل هایی به وجود می آیند ، ما می فهمیم که یک معمار انقلابی بزرگ از نسل دانش آموزان شهید از این دانشجو به عنوان یک رهبر یاد می کند ، اگر این دانشجویان بسیجی در مسیر درست قرار بگیرند ، می توانند گام موثری در آینده کشور بردارند.

موسوی ادامه داد: امیدواریم با کمک اداره کل و وزارت آموزش و پرورش گام های موثری برداریم تا در ساختن کشور ، نظام و انقلاب تواناتر و م effectiveثرتر باشیم و انقلاب و فرهنگ بسیج را به سایر کشورها گسترش دهیم. گوسفند

وی در پایان اظهار داشت: ذهنیت بسیجی کشورهایی مانند عراق و سوریه را از شر داعش نجات داده است و این ذهنیت می تواند راهی برای غلبه بر همه مشکلات باشد.