عمومی

ریشه مشکلات کنونی کشور داخلی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، شهادت محمدجواد حاج علی اکبری امام صادق (ع) در مسجد رضایت (ع) شهر دماوند اعلام کرد: این ایام ولایت آن حضرت است مرمساله و تعالیم وی پر از نکاتی است که می توانیم آنها را سربلندی شیعه و بشریت بنامیم.

وی ادامه داد: نام امام صادق (ع) اولین چیزی که به ذهن خطور می کند ، مسئله دانش امام است و فقط این اطلاعات نه تنها در میان مسلمانان و شیعیان ، بلکه در کل جامعه بشری شناخته شده است. ائمه (ع) در میان شیعیان ، آنها برای تجلی علم همیشه در حالت خفقان بودند ، اما وقتی فرصتی برایشان فراهم شد ، اقدام می کردند.

مقامات با بیان اینکه محور اصلی فعالیت های ائمه اطهار (ع) علمی و فرهنگی بود ، اظهار داشتند: در زمان امام باقر (ع) و امام صادق (ع) بخشي از آن به دليل مشكلات داخلي حاكم در آن زمان ، شرايطي براي تجلي علم به وجود آمد و اين امر موجب امام باقر شد (ع) وی یک مدرسه علمی و دانشگاهی در مدینه و یک مدرسه علمی و فقهی تأسیس کرد نبی با آموزش دانش آموزان برتر شروع کنید.

رئیس شورای سیاسی ائمه جمعه افزود: امام صادق (ع) هم در طول زندگی پدر و هم بعد از آن ، این راه را چنان ادامه دادند و گسترش دادند که امام در زمان خود دانشگاهی به تمام معنا و دانشجویان بسیار برجسته ایجاد کرد. آه تو آموزش.

حاج علی اکبری گفت: این امام است همام آنها در سراسر امامت خود بر اساس اصول اسلام ناب عمل کردند و این دانشگاه مهم را توسعه دادند. دین و از نظر علمی جامع ، توسط بسیاری از رشته ها و تخصص ها تعریف شده است.

امام صادق (ع) نظام اندیشه ناب اسلامی پس از حوادثی که برای ائمه (ع) اتفاق افتاد (ع) وی گفت که در زمان های اولیه نجات یافت و شناخت دین جعفری را تضمین کرد.

رئیس شورای سیاست گذاری جمعه امام گفت: نظام فقهی و فکری امام صادق (ع) او توانست به همه یک مدرسه سیستم سازی و یک امید جدید بدهد آه تو برانگیختن این حرکت بازگشت به ماه عسل در سطح سیستم جهانی به سوی خدا و حقایق اسلامی است. از طرف دیگر ، امام راحل با پیروزی انقلاب به این مهم دست یافتند و اصل نابودی نظامهای استکبار جهانی و حمایت از نظام اسلامی را توسعه دادند.

وی حماسه بزرگ 15 خرداد را افتخار ملت ایران ستود و گفت: تمام عزت امروز کشور ریشه در حماسه بزرگ 15 خرداد دارد ، زیرا این یک حرکت ارزشمند و اساسی بود و 15 سال بعد ، انقلاب اسلامی آماده وقوع بود. “ظرفیت دستگاه (ع) وارد صحنه شوید.

حجت الاسلام حاجی علی اکبری با بیان اینکه یکی از بزرگترین حماسه های کشور انتخابات خرداد است ، گفت: کشور کنونی را تأمین کنید.

وی گفت: در بحث امروز مشاهده کردیم که برخی افراد مشکلات داخلی کشور را در خارج از کشور برمی گردانند در حالی که مشکلات موجود در داخل کشور است و این مشکلات به سرعت و با همکاری قابل حل است.

رئیس شورای سیاسی ائمه اطهار خاطرنشان کرد: اگر می خواهید با امام صادق (ع) و با سیستم عمیق ذهنی آن حضرت ، حقیقت در زمان ، حقیقت در عمل و حقیقت در شخصیت ، از نماز و صله از شکم غافل نشوید.